Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@07:06:19 GMT

مشکلات آب حوزه زاینده رود از مسیر کارشناسی حل شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۸۵۳۷

مشکلات آب حوزه زاینده رود از مسیر کارشناسی حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر پنج شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:  از موضوع آب در چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خوزستان و یزد از منظر امنیتی و سایر موارد آگاهی دارم که باید این موضوع  از مسیر کارشناسی حل شود.

وی بیان کرد: از سیاسی  شدن و استفاده مقطعی کردن در هر مرحله ای در بخش آب باید پرهیز شد تا موضوع به قطعیت برسد و تبدیل به دغدغه فکری دائم برای مردم نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور بیان کرد: کشور دارای عقب افتادگی تاریخی و یک عدم توازم و تعادل است زیرا زمانی که دنیا با قدرت به سمت تجارت حرکت می کرد در کشور حرم سراها افزایش می یافت.

وی اظهار داشت: متاسفانه این عقب افتادگی ادامه یافت تا به دلیل عدم استفاده صحیح و عدم حضور مردم در صحنه اقتصاد نتوانستیم پیشرفت کافی را داشته باشیم.

وزیر کشور بیان کرد: در بخش منابع، فرصت ها و ثروت ها در کشور توزیع عادلانه نبوده و نیست.

 این خبر در حال تکمیل است

کد خبر 4688051

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی شهرکرد وزیر کشور بوشهر قزوین گرگان شیراز روز خبرنگار شهرکرد بیرجند خرم آباد سانحه تصادف آتش سوزی مجلس شورای اسلامی مشهد ایلام استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا بند ناف کشور و اقتصاد به دلار بسته شده؟

به گزارش «تابناک»، روزنامه اطلاعات نوشت: علیرغم موفقیت‌های دفاعی و نظامی کشور، در حوزه اقتصاد تقریباً هیچ هماهنگی و نقشه راهی که در این جنگ گسترده مقوم جبهه رویارویی موفقیت آمیز و کم آسیب باشد وجود ندارد.
 
در حوزه‌های اجتماعی و در نگه‌داشت سرمایه‌اجتماعی که در این نبرد بهترین پشتوانه است نیز ضعف‌های اساسی داریم و گاه کارهایی می‌کنیم که به اعتماد و آرامش مردم لطمه می‌زند و حتی آزارشان می‌دهد.
 
چرا باید بند ناف کشور و اقتصاد و کسب و کار مردم این همه به بند ناف دلار بسته باشد؟ به چه دلیل باید با یکی دو خبر و اتفاق، بازار بورس چنان رنگ سرخ بگیرد که گویا یک سطل خون، بر نماد تالار پاشیده‌اند؟ چرا باید شاهد نوسان‌های متعدد ارزی و تورمی در جامعه باشیم که دستمان را در پوست گردو بگذارد و بر شدت محافظه کاری ما بیفزاید؟
 
بخش مهمی از این نوسانات محصول بی‌تدبیری سیاستگذاری‌های نادرست، تأخیر در انجام اصلاحات ساختاری و بی‌دانشی یا کم دانشی در نظام تصمیم‌گیری است.
 
یادمان باشد که اگر مشکلات این حوزه را رفع نکنیم و به مشکلات مردم بی‌توجه بمانیم و همچنان بستر رشد فساد و رانت و تبعیض و نابرابری گسترده باشد و گرانی و تورم و بیکاری و فاصله‌های طبقاتی هر روز فشارش را بر گلوی اکثریت مردم بیشتر و بیشتر کند، قادر به پیروزی در این نبرد نخواهیم بود.
 
این سوی جبهه اگر مهم‌تر از آن سوی جبهه نباشد، هیچ کمتر از آن نیست.

دیگر خبرها

  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند
  • تعاونی‌های حوزه فرهنگ و هنر در استان‌ها فعال شوند
  • برون‌رفت از مشکلات کشاورزی در گرو توسعه عملیات گلخانه‌ای
  • برون رفت از مشکلات کشاورزی در گرو توسعه عملیات گلخانه‌ای
  • چرا بند ناف کشور و اقتصاد به دلار بسته شده؟
  • چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بند ناف دلار بسته شده؟
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • برای جهش تولید مسیر مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد را هموار کنید