Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه رودان گفت: امروز سپاه قدس از ایران، لشکر فاطمیون از افغانستان، حیدریون پاکستان، انصارالله یمن، حزب الله لبنان، حماس در فلسطین و حشدالشعبی در عراق، گلوی آمریکا و اسرائیل را فشرده و با فرمان ولی امر مسلمین عالم، دشمنان را تا مرز خفه شدن تحت فشار قرار دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ عبداله صادقی، فرمانده سپاه رودان پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان با اشاره به وابستگی کشور ما به حکومت ها بیگانه در قبل از انقلاب اظهار کرد: در یک زمانی پرتغال، جزیره هرمز را گرفت و ایران به کمک انگلیسی ها آن را آزاد کرد اما انگلیسی ها خودشان بر ایران حاکم شدند و همه امور ایران را به دست گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه رودان افزود: انگلیسی ها اجازه هیچ گونه پیشرفتی را به ملت ایران نمی دادند بطوریکه یک نفر در ایران لوله هَنگی درست کرد و انگلیسی ها آن را گرفتند و چشمانش را از حدقه در آوردند تا جلوی پیشرفت ایران و ایرانی را بگیرند حتی ناصرالدین شاه که شاه ایران بود وقتی می خواست به شمال ایران سفر کند از روسیه اجازه می گرفت و یا وقتی می خواست به جنوب بیاید از انگلیسی ها اجازه می گرفت.

صادقی ادامه داد: در جنگ جهانی اول بخاطر وابسته بودن حکومت ایران به قدرت های شرقی و غربی، آن دولت ها، کشور ما را میدان تاخت و تاز خودشان قرار دادند و هیچ گونه امکانات و حتی غذا به ایران نمی دادند بطوریکه قحطی شدو بیماری های زیادی شایع گردید و کشور ۲۰ میلیونی ایران در مدت دو سال به ۱۰میلیون تبدیل شد.

فرمانده سپاه رودان گفت: امروز الحمدالله سپاه قدس از ایران، لشکر فاطمیون از افغانستان، حیدریون پاکستان، انصارالله یمن، حزب الله لبنان، حماس در فلسطین و حشدالشعبی در عراق، گلوی آمریکا و اسرائیل را فشرده و با فرمان ولی امر مسلمین عالم، دشمنان را تا مرز خفه شدن تحت فشار قرار دادند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت اسلام و انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) نظامی برسرکار است که تا قبل از آن در دنیا نظیر نداشت، تصریح کرد: وقتی امام(ره) می فرمایند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و یا اسرائیل باید از صفحه روزگار محو گردد این عظمت، قدرت و شوکت از برکت انقلاب اسلامی است و ایران اسلامی امروز قدرتمند شده و شرق و غرب عالم دربرابر آن خوار و ذلیل گشته اند.

فرمانده سپاه رودان یادآور شد: اگر قبل از انقلاب، اعراب در جنگ شش روزه شکست خوردند و اسرائیل را تحریم نمودند اما شاه ایران بعنوان حاکم مسلمان، تحریم های اعراب را دور زد و به اسرائیل کمک کرد اما امروز به واسطه قدرت و درایت رهبرمعظم انقلاب و هوشیاری سپاه پاسداران قصه برعکس شده است ومی بینیم که سپاه قدس از ایران، لشکر فاطمیون از افغانستان، حیدریون پاکستان، انصارالله یمن، حزب الله لبنان، حماس در فلسطین و حشدالشعبی در عراق، گلوی آمریکا  و اسرائیل را فشرده و با فرمان ولی امر مسلمین عالم، دشمنان را تا مرز خفه شدن تحت فشار قرار دادند.

صادقی  با اشاره به سردرگمی استکبار در مقابل ایران اسلامی اظهار کرد: اگر می بینیم سپاه پاسداران پهباد آمریکایی را نابود می کند و یا کشتی انگلیسی را توقیف می کند ولی آنها کاری از پیش نمی برند از برکت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و این اقتدار امروز در دنیا بی نظیر است.

تحلیل گر مسائل سیاسی ایران و جهان با اشاره به تلاش دشمنان در معرفی اسلام آمریکایی بجای اسلام ناب محمدی در کشورهای مسلمان افزود: آنها درتلاشند اسلام آمریکایی را در بعضی از کشورها حاکم کنند تا بلکه بتوانند به حکومت شیعی علوی در جمهوری اسلامی آسیب وارد کنند اما در برابر آن، اسلام ناب محمدی به رهبری امام المسلمین حضرت آیت العظمی الامام خامنه ای، توطئه های آنها را نقش برآب کرده و دشمنان را سرگردان نموده است.

فرمانده سپاه رودان خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب جوانان بسیجی باید با دانش و اخلاق تلاش کنند تا در سیاست داخلی و خارجی دارای عزت ملی باشیم وامروز با حضور پرشور جوانان و تلاش جهادی، ایران بعنوان قدرتی الهی روی زمین مطرح شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تأکید کرد: عملیات وعدۀ صادق جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح و فقط یک سیلی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احسان یاوری، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، گفت: تجمع امروز مصداق بارز لبیک به ندای آسمانی قرآن است.

او اضافه کرد: خداوند در قرآن فرموده‌ است با قوای نظامی خود را تقویت کنید و به‌وسیلۀ آن به دل دشمنان خدا و دشمنان خود رعب و وحشت بیندازید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش قهرمان از ویژگی‌های مهم مکتبی، مردمی و خادم ملت بودن برخوردار هستند.

یاوری با تأکید به اینکه عملیات وعدۀ صادق جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح و فقط یک سیلی بود، عنوان کرد: این اقدام انتقام نبود و ما اگر بخواهیم انتقام شهدای عزیز را بگیریم استکبار، رژیم صهیونیستی و تمام ایادی آن‌ها را باید نابود کنیم.

او تصریح کرد: اقتدار و توان بی‌نظیر نیروهای مسلح خار چشم دشمنان است و امروز تمام دنیا در برابر قوای نظامی کشور ما به پشتوانۀ مردم غیور اسلامی سر تعظیم فرود آورده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه نیروهای مسلح رهروان صیادها، سلیمانی‌ها و دیگر شهیدان کشور هستند، خاطرنشان کرد: رهروان شهدا حماسۀ وعدۀ صادق را خواهند آفرید و دشمنان نمی‌دانند نیروهای مسلح، ارتش مکتبی، سپاه قهرمان، انتظامی مقتدر و بسیج مردمی با امام حسین(ع) عهد بسته‌اند.

یاوری با توضیح اینکه هیچ کشوری از زمان تشکیل رژیم صهیونیستی این‌گونه این رژیم منحوس را خار نکرده بود، متذکّر شد: در این عملیات قلب تپندۀ نظامی صهیونیست مورد اصابت قرار گرفت.

یاوری با بیان اینکه شیربچه‌های این مرزوبوم بینی صهیونیست را به خاک مالیدند، عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خار چشم دشمنان، پناه و امید مستضعفان عالم‌ و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

انتهای پیام/ 645

 

دیگر خبرها

  • حمله سپاه به اسرائیل دنیا را به حیرت واداشته است
  • «وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند
  • حسین علایی: ۱۲۰ جنگنده پیشرفته برای مقابله با ایران به پرواز درآمدند اما .../در زمان حمله سپاه، فرمانده سنتکام در اتاق عملیات اسرائیل حضور داشت
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وزیر خارجه از نیروهای مسلح تشکر کرد/ امیرعبداللهیان: عملیات «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت در غرب آسیا ارائه کرد
  • اقتدار ایران اسلامی با تلفیق قدرت نظامی، دفاعی و معنوی