Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:35:03 GMT

دانش آموزان کرمانی درطرح نشاط معنوی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۸۶۲۶

دانش آموزان کرمانی درطرح نشاط معنوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام اسماعیل تدینی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ مبلغ به عنوان مربی در اجرای برنامه‌های این طرح مشارکت دارند گفت: سازمان اوقاف در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی هر ساله ویژه برنامه‌های مختلفی را در دست اقدام دارد که برگزاری این طرح برای جذب قشر نوجوان و جوان جامعه به فضای معنوی اماکن متبرکه، یکی از برنامه‌های سازمانی اوقاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هدف از اجرای این طرح‌های تابستانی را غنی سازی اوقاف فراغت دانش آموزان ذکر کرد.

حجت الاسلام تدینی بیان داشت:استفاده حداکثری جوانان و نوجوانان با ارائه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و تفریحی در فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد .

وی تاکید کرد:در حال حاضر کلاس‌های این طرح در ۹۰ پایگاه مستقر در اماکن متبرکه استان در حال برگزاری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان ازحضور  ۴۰ مُبلغ اعزامی و ۵۰ مربی بومی  دراین کلاس ها خبرداد وگفت:کلاس تصحیح قرائت نماز، برنامه‌های انس با قرآن، اردو‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی نیز در قالب این طرح برگزار می‌شود.

حجت الاسلام تدینی تصریح کرد: مراسم اختتاحیه کلاس‌های این طرح پایان مرداد ماه با حضور مسئولان شهرستانی در جوار بقاع متبرکه و مراکز فرهنگی مجری طرح برگزار و از شرکت کنندگان فعال در این کلاس‌ها با اهدای جوایزی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ح

نشاط معنوی در امامزادگان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشاط معنوی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح سه شنبه در نشست اعضای هیأت امنای بقاع متبرکه شهرستان دامغان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهر بیان کرد: سالانه ۳۰ تا ۵۰ موقوفه جدید با نیات مختلف توسط واقفان نیک اندیش استان وقف می‌شود.

وی افزود: مهمترین نیات واقفان برگزاری مراسم عزاداری ائمه بویژه عزاداری امام حسین (ع)،کمک به مستمندان، و برپایی برنامه‌های قرآنی است

مدیرکل اوقاف استان سمنان ترغیب و ترویج فرهنگ وقف و احیا و عمران موقوفات را یکی از اولویت‌های امنای بقاع در سال جدید دانست و تاکید کرد: ترویج فرهنگ زیارت امامزادگان امسال دنبال می‌شود.

علیزده بر گسترش برنامه‌های فرهنگی شهرستان دامغان تاکید کرد و گفت: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ترویج فرهنگ قرآنی از مهمترین برنامه‌های موظفی هیأت امنا بقاع متبرکه محسوب می‌شود.

گفتنی است در استان سمنان ۱۶۰ بقعه متبرکه ۱۳۴ امامزاده و پنج هزار موقوفه وجود دارد.

کد خبر 6086224

دیگر خبرها

  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم