Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب علایی رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان اظهار کرد: ساعت ۱۱ روز گذشته ماموران کلانتری از طریق مراجعه شهروندی که تبعه افغانستانی و مجوز سکونت در ایران را داشت، در جریان ربایش پنج نفر از اتباع افغانستانی شامل والدین، برادر و خواهران این فرد قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شاکی مدعی بود فردی در نقطه صفر مرزی افغانستان و ایران با گرفتن مبلغ ۱۲ میلیون تومان قرار شده است خانواده او را به تهران برساند، اما بعد از رسیدن به تهران، آن‌ها را به خانه خودش برده و در آنجا حبس کرده و درخواست دریافت ۱۲ میلیون تومان پول دیگر برای آزادی این افراد کرده است.

رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان افزود: با توجه به حساسیت موضوع سریعا مأموران عملیات این کلانتری با هماهنگی‌های قضائی وارد عمل شدند و متهم را در منزل اش دستگیر کردند و بعد از آن با پیدا کردن خانواده این فرد در خانه متهم، همگی این افراد را از بند او آزاد کردند و به کلانتری دلالت دادند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: برای متهم در زمینه اقدام مجرمانه اش پرونده‌ای تشکیل و همچنین برای ربوده شدگان که همگی به صورت غیرقانونی وارد خاک ایران شده بودند پرونده دیگری ترتیب داده شد؛ بنابراین گزارش، متهم و ربوده شدگان همگی برای سیر مراحل قانونی پرونده شان به مقام محترم قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

مرد مسافرکش گروگانگیر دستگیر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار جنایی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری قاتل فراری در شوش