Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص علت جدایی از تیم شهر خوردو خراسان اظهار داشت: من سه - چهار سال در خراسان شرایط خوبی داشتم. شهر خودرو خیلی تیم حرفه‌ای و خوبی است و کادر مدیریتی و فنی آن‌ها بسیار حرفه‌ای هستند. مخصوصا آقای حمیداوی که مانند یک ناجی برای بهبود شرایط باشگاه تلاش کردند و توانستند این تیم را به افتخار استان خراسان و یکی از بهترین تیم‌های لیگ  برتر تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی به دلیل تجربه چالش جدید در دوران بازیگریم دوست داشتم تا تیم دیگر را تجربه کنم به همین دلیل از این تیم جدا شدم.

وی درخصوص علت پیوستن خود به تیم گل گهر و اینکه آیا پیشنهاد دیگری هم از تیم‌های لیگ برتری داشت عنوان کرد: بله پیشنهادات دیگری هم داشتم اما بدلیل تجربه کار کردن با آقای بگوویچ و بی‌حاشیه بودن تیم گل گهر، فکر کردم تا شاید این انتخاب بتواند سکوی پرشی برایم باشد و باعث پیشرفت‌های زیادی برایم شود.

مدافع جدید تیم گل گهر در خصوص تجربه کار کردن با بگوویچ افزود: من سابقه کار کردن با ایشان را در کارنامه‌ام دارم. آقای بگوویچ بسیار مربی خوب و باتجربه هستند. ایشان  اصلاً به اسم بازیکن‌ها اهمیت نمی‌دهند و هر کسی که بهتر کار و بیشتر تمرین کند را در اولویت خود قرار می‌دهند. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد‌شان را با عملکرد خوبم بدهم.

حسینی در واکنش به پیش‌بینی‌اش در مورد جایگاه تیم گل گهر در اولین تجربه لیگ برتر این تیم ادامه داد:  تیم ما اردوهای بسیار خوبی داشته و از آمادگی بالایی برخوردار است و بازیکن‌های ما بسیار مستعد، جوان، با تجربه و دونده هستند. و به زودی چند بازیکن خارجی به ترکیب تیم اضافه خواهد شد و بسیار امیدوارم هستم تا  امسال گل گهر بتواند پدیده لیگ شود و با کسب نتایج خوب در نیمه بالای جدول جا داشته باشد.

وی در خصوص دعوت شدن چندتن از بازیکنان شاغل در لیگ ‌برتر به تیم ملی و اینکه آیا این موضوع باعث انگیزه و تلاش بیشتر او و بازیکنان دیگر تیم‌ها می‌شود افزود: دعوت شدن به تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است اما در ابتدا دوست دارم وظیفه‌ای که در تیم گل گهر به عهده‌ام گذاشته شده را به نحو احسن انجام دهم و قطعا اگر شایستگی این انتخاب را داشته باشم جزو اسامی دعوت شدگان خواهم بود و افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی نیز نصیبم خواهد شد.

 

گفتگو: ترنم کشاورز

منبع: ایلنا

کلیدواژه: یحیی گل محمدی گل گهر سیرجان وینگو بگوویچ عبدالله حسینی شهر خودرو خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان نتیجه‌ای جز تساوی بدون گل نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهیدحاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

قضاوت این مسابقه برعهده محمدرضا تارخ است که در نیمه نخست کارتی به بازیکنان دو تیم نشان نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت
  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور
  • شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!
  • گوشت چروکیده ؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید! (+عکس)
  • تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • تجربه ها ؛ ابزار تحقق شعار سال
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی