Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضاییه، خبرنگاران را پل ارتباطی میان مردم و مسئولان دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عرصه خبر و فعالان صبور رسانه ای، روز خبرنگار را به اصحاب قلم و اهالی رسانه تبریک گفت. تاریخ انتشار: 15:20 - 17 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۱۶۸

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در حاشیه نخستین همایش روز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، تصریح کرد: در این روز یاد شهید صارمی، شهید آوینی و همه شهدای ارزشمند و صبوری را که در عرصه تهیه خبر، اطلاع رسانی به موقع و انتقال صادقانه اخبار و حقایق به مردم تلاش و فعالیت دارند، گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دستگاه قضایی، خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و انتقال دهنده مطالبات جامعه به کارگزاران نظام دانست و اظهار کرد: آگاهی بخشی صادقانه، امیدبخشی و ایجاد نشاط در جامعه، سه نکته محوری در کار خبرنگاران است و ما این روز را به همه خبرنگاران عزیز و فعالان عرصه رسانه و مطبوعات تبریک می‌گوییم.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روزخبرنگار رئیس قوه قضاییه مطالبات جامعه آگاهی بخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید

در ادامه برنامه‌های سفر رسمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به سریلانکا، چند سند همکاری از سوی مقامات دو کشور و در حضور آیت‌الله رئیسی و «رانیل ویکرمسینگه» در بخش‌های مختلف به امضا رساندند.

آیت‌الله رئیسی صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای سریلانکایی خود قرار گرفت.

رئیس‌جمهور در صدر هیأتی بلندپایه برای سفری یک روزه به سریلانکا رفته است. وزیر نیرو نیز رئیس جمهور را در این سفر همراهی کرده و در این سفر ۳ مگا پروژه حوزه انرژی این کشور شامل انتقال آب، سدسازی و نیروگاه سازی که به دست توانمند مهندسان ایرانی ساخته شده، به بهره‌برداری رسید.

ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» در ۲۳۰ کیلومتری شرق پایتخت این کشور قرار دارد و آیت‌الله رئیسی با همراهی «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا صبح امروز این پروژه را افتتاح کرد.

ابرپروژه «اومااویا» شامل دو سد به نام‌های «دایرابا» و «پوهولپولا»، نیروگاه آبی ۱۲۰ مگاواتی زیرزمینی، ۲۸ کیلومتر تونل‌های انتقال آب و دسترسی، سه شفت عمودی جمعاً به طول ۸۵۰ متر و ۲۳ کیلومتر خط انتقال برق است. پروژه‌ای که فرآیند ساخت، نظارت و مشاوره آن تماماً توسط شرکت ایرانی انجام شده و هزینه ساخت آن به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار توسط دولت سریلانکا تأمین شده است.

ایران به عنوان یک کشور پیشرو در صنعت آب و برق، جایگاه نخست منطقه را در صدور خدمات فنی و مهندسی در این صنعت دارد و این امر بیانگر دانش و توان بالای فنی و مهندسی متخصصان کشورمان و شرکت‌های ایرانی است.

تلاش متخصصان کشور در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی موجب شده تا ایران در میان پنج کشور برتر سازنده توربین نیروگاهی جهان قرار گیرد و بیش از ۹۱ درصد قطعات موردنیاز صنعت نیروگاهی خود را بومی‌سازی کند.

در این بین رویکرد دولت سیزدهم مبتنی بر توسعه دیپلماسی منطقه‌ای، از مهم‌ترین راهبرد‌هایی است که به ارتقای صادرات خدمات فنی- مهندسی کشور از جمله صنعت آب و برق کمک شایانی کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • اسناد همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت