Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از نمایندگان خواستار در اولویت قرار گرفتن طرح مربوط به پرداخت مزایای مناطق جنگی به بازنشستگانی که در مناطق جنگی و عملیاتی خدمت کرده‌اند، شدند. ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، بیش از 50 تن از نمایندگان در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار در اولویت قرار گرفتن بررسی طرح استفساریه بند (ج) ماده (112) قانون برنامه ششم توسعه کل کشور، مربوط به پرداخت مزایای مناطق جنگی به بازنشستگانی که در مناطق جنگی و عملیاتی خدمت کرده‌اند، در جلسه علنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی‌بابایی:همسان‌سازی حقوق بازنشستگان براساس قانون اعمال شود

افزایش حقوق بازنشستگانی که در مناطق جنگی و عملیاتی خدمت کرده‌اند  از 400 هزار تومان تا سقف 900 هزار تومان و همچنین کسر خدمت فرزندان بازنشستگان از جمله مزایای این طرح است.

متن نامه درخواست نمایندگان به شرح ذیل است:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و تقدیم احترام برای طرح استفساری بند (ج) ماده (112) قانون برنامه ششم توسعه کل کشور، تقاضای اولویت موضوع تبصره (یک)ماده (100) آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی را داریم.

انتهای‌پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس با بیان اینکه مشارکت مردم در کنار جهش تولید نشان دهنده اهمیت حضور مردم است، گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید آن هم با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتخاب شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: در تاریخ بعد از انقلاب اسلامی هر جا که مردم به میدان آمدند و حضور داشتند، موجب پیروزی ما شد و نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید آن هم با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است.

وی افزود: تأکیدات چند ساله اقتصادی مقام معظم رهبری نشان دهنده اهمیت بخش تولید است اما اینکه امسال مشارکت مردم را در کنار جهش تولید آوردند نشان دهنده اهمیت حضور مردم است همانطور که ایشان همواره مردم را رکن اصلی انقلاب اسلامی می‌دانستند.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم موفق عمل کنیم، باید در مجلس فعلی و بعدی به نقش حداکثری مردم توجه داشته باشیم، گفت: اصل ۴۴ قانون اساسی به بحث خصوصی سازی اشاره دارد که لازم است در این زمینه فعالیت خود را جدی تر کنیم و به معنای واقعی کلمه در تحقق شعار سال با این محور تلاش کنیم.

آزاد ابراز کرد: امید است در مجلس دوازدهم بتوانیم موانع کسب و کار را برای مشارکت مردم برطرف کرده و به معنای واقعی کلمه شعار سال را محقق کنیم.

کد خبر 738714

دیگر خبرها

  • تماس زلنسکی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای درخواست کمک فوری
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • برآوردها از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد