Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:18:15 GMT

کودک خردسال ساوجی مادرش را از مرگ حتمی نجات داد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۰۱۵۵

کودک خردسال ساوجی مادرش را از مرگ حتمی نجات داد

به گزارش  روز پنجشنبه سامانه اطلاع رسانی اورژانس و فوریت های پزشکی ساوه ، این کودک که هنوز در تکلم با دشواری هایی مواجه است با دیدن حال وخیم مادر ش با نیروهای اورژانس  تماس گرفت و با وجود اینکه قادر نبود مشکل را شفاف توضیح دهد با کمک پلیس  ردگیری شد و نیروهای امدادی به کمک مادرش شتافتند.

 در گزارش اورژانس و فوریت های پزشکی ساوه عنوان شده است که موضوع تماس این کودک با مرکز فوریت های پلیس  ۱۱۰  در میان گذاشته شد و با شناسایی آدرس نیروهای امدادی و انتظامی در محل حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم های اعزامی پلیس و اورژانس پس  از شکستن در منزل با مادر بدحال کودک مواجه شدند و او را برای پیگیری مراحل درمانی به بیمارستان انتقال دادند.

ساوه دومین کانون جمعیتی و از مناطق صنعتی استان مرکزی است.

/۶۰۱۳/۶۵۳۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان مرکزی بیمارستان فوریت های پزشکی مرگ کودک قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس

شبی کابوس‌وار در لندن برای آبی‌ها و هوادارانشان رقم خورد.

طرفداری | قسمت آبی شهر لندن غرق در ناراحتی است.

دیدار معوقه تیم‌های آرسنال و چلسی از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس چلسی با پیروزی 5-0 توپچی‌ها خاتمه یافت. آرسنال با ارائه یک نمایش کاملاً برتر و خلق موقعیت‌های زیاد، مقتدرانه فاتح دربی لندن شد و صدرنشینی خود را برای حداقل یک هفته دیگر تثبیت کرد. 

آرسنال 5-0 چلسی؛ آواز مهیب در قلب شهر قرمز

تصویری که اواخر بازی و پس از تکمیل فاجعه چلسی در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد، بنری بود که یکی از هواداران خردسال چلسی در دست داشت. این کودک از بازیکنان چلسی خواسته بود مقابل آرسنال بجنگند و هواداران را خوشحال کنند، اما آبی‌ها دقیقاً خلاف درخواست طرفدار خردسالشان عمل کردند و او با ناراحتی شاهد افتضاح تاریخی تیم محبوبش در استادیوم امارات بود. امشب، سنگین‌ترین باخت تاریخ چلسی مقابل آرسنال به ثبت رسید.

ناراحتی کودک هوادار چلسی و خواسته‌ای که بر آورده نشد:
من لباستون رو نمی‌خوام. ازتون می‌خوام که برای ما اراده جنگیدن داشته باشید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر