Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ایگور کولاوویچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: خواسته‌ها و رؤیا‌های خودمان را دنبال می‌کنیم و رؤیای ما این است که بتوانیم روسیه را سورپرایز کنیم. تاریخ انتشار: 16:57 - 17 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۱۸۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران با حضور در نشست پیش از شروع مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ اظهار داشت: بازیکنان ما بار‌ها برابر روسیه بازی کرده‌اند و خوب می‌دانند که روسیه چه تیم قدرتمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخصوصاً در این فصل که آنها قهرمان لیگ ملت‌ها هم شده‌اند و با بازیکنان باتجربه و با قدرت بیش‌تری به رقابت‌های انتخابی المپیک آمده‌اند. روس‌ها مربی خوبی دارند که نشان داد می‌توانند والیبال متفاوتی را به نمایش بگذارند و تیم بسیار قدرتمندی هستند. روسیه بازیکنان باکیفیت بسیاری دارد که همگی عالی هستند.

وی با اشاره به دیدار دو تیم در لیگ ملت‌های والیبال گفت: امسال در ارومیه با هم بازی کردیم و روسیه را شکست دادیم، اما فکر می‌کنم تجربه‌ی خوب بازی با روسیه در شهر ارومیه بسیار متفاوت بود. ارومیه شهری والیبالی است که هواداران والیبالی بسیاری دارد و فضای آنجا از هر نظر کاملاً متفاوت با روسیه است. همچنین روسیه حالا در این مرحله دو بازیکن اصلی خود از لیگ ملت‌ها را به همراه ندارد، اما چهار بازیکن باتجربه‌ی دیگر به تیم آنها ملحق شده‌اند. این بازی کاملا با شرایط لیگ ملت‌ها متفاوت است.

سرمربی تیم ملی درباره اهداف ایران در سن پترزبورگ، اضافه کرد: خواسته‌ها و رؤیا‌های خودمان را دنبال می‌کنیم و رؤیای ما این است که بتوانیم این‌جا حریفمان را سورپرایز کنیم، اما قطعاً تحقق آن خیلی سخت خواهد بود.

کولاکوویچ افزود: اگرچه به علت برخی مصدومیت‌ها و بیماری بعضی از بازیکنان، به طور کامل برای این تورنمنت آماده نشدیم، اما امسال دوره‌ی بسیار خوبی را در لیگ ملت‌ها گذراندیم.

وی درباره تقابل با دیگر تیم‌های حاضر در روسیه بیان عنوان کرد: با جدیت تمام برای همه‌ی دیدار‌های خود آماده می‌شویم، زیرا به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم و آماده‌سازی جدی برای مصاف با همه‌ی حریفان خودمان داشتیم.

سرمربی تیم ملی افزود: امیدوارم تیم ما اینجا هم بهترین نمایش خود را در میدان داشته باشد و والیبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کولاکوویچ والیبال تیم ملی والیبال انتخابی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند

سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره بازیکنان تیم ملی را برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا به‌نژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیرماه سال‌جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

کد خبر 747444

دیگر خبرها

  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • کنعانی: به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • به توافقات بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافق ارمنستان و آذربایجان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافقات بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد