Web Analytics Made Easy - Statcounter

علوی باور نمی کند که تیمش را واگذار کرده اند.

طرفداری- محمد علوی، سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر می گوید تنها در صورتی باور می‌کند این تیم به لیگ دسته دوم سقوط کرده که آن را از زبان مدیرعامل باشگاه بشنود.

 

به گزارش تسنیم، سید محمد علوی، سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر درباره اینکه نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفته که براساس مصالحه دو باشگاه، داماش فصل آینده در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور خواهد داشت و کارون اروند خرمشهر در لیگ دسته دوم به میدان می‌رود گفت:

تا مدیرعامل باشگاه به من نگوید، این را باور نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به من گفت که فروش امتیاز باشگاه، خیانت به مردم خرمشهر است و حتی اگر کاسه گدایی در دست بگیرم، تیم را نمی‌فروشم.

سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر عنوان کرد:

در قرارداد من و اعضای تیم، قید شده بود که برای حضور در لیگ دسته اول در کارون اروند فعالیت می‌کنیم وگرنه من پیشنهادهایی از تیم‌های لیگ دسته دوم داشتم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، محمد عسگری نیز از کادرفنی سرخپوشان پایتخت جدا شد و در حالی به تبریز رسید که پاکو خمس نیز با خواکین آلبرتو، آنالیزور اسپانیایی خود وداع کرده بود و جایگاه خوبی برای محمد عسگری وجود داشت.

البته در این دوران نسبتا کوتاه همکاری، عسگری تفاوت‌های خمس با گل‌محمدی را به خصوص در مسئله مشورت‌پذیری در یافت و تجربه متفاوتی را پشت سر گذاشت که روز گذشته به پایان رسید.

امروز عسگری به همراه محمد نصرتی تمرینات تراکتور را هدایت کرد و موقعیتی مشابه دوران بعد از جدایی یحیی را تجربه کرد که همراه مهرداد خانبان و اوسمار ویه‌را همین وضعیت را داشت.

عسگری از آنالیزورهای خوشنام و بادانش فوتبال ایران است که بیشتر بازیکنان هم از کیفیت کاری او تمجید می‌کنند و حالا به عنوان مربی موقت در کادرفنی تراکتور حضور خواهد داشت. نکته جالب اینکه بسیاری تصور می‌کنند حضور عسگری، استخدام یحیی را به عنوان سرمربی تراکتور تسهیل خواهد کرد اما در نهایت گل‌محمدی با تراکتور به توافق نرسید و عطای کار در تبریز را به لقایش بخشید.

باید دید در نهایت چه کسی سرمربی تراکتور خواهد شد و بعد از انتصاب سرمربی جدید، اعضای کادرفنی فعلی چه تصمیمی برای آینده خود خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • رشد نم هوا در اروند
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور