Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در نخستین دیدار خود در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، از ساعت 17 امروز (پنجشنبه - به وقت ایران) در سالن بانکوک آرنا به مصاف تیم کاظمه SC کویت رفت و با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسید.

سعید تقی‌پور و مهدی جاوید یک بار و علیرضا عسکری دو بار در نیمه نخست برای شاگردان اسماعیل تقی‌پور گلزنی کردند تا مس با پیروزی 4 بر صفر به رختکن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم نیز با گل‌های بوکائو، فرهاد فخیم، محمد شجری و گلزنی دوباره تقی‌پور، تعداد گل‌های مدافع عنوان قهرمانی مسابقات به هشت رسید. یوسف الخلیفه و صالح حسن هم برای کاظمه گلزنی کردند.

با این نتیجه، مس سونگون با 3 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به ناگویا اوشنز ژاپن، به صدر جدول گروه D رقابت‌ها صعود کرد. نماینده ژاپن هم که در دیدار امروز خود موفق شد با نتیجه 4 بر 2 از سد الظفره امارات بگذرد، در رده دوم گروه قرار گرفت.

نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:

گروه C
واموس اندونزی 6 - سورو کمپانی تاجیکستان 4
بانک بیروت لبنان 4 - ویکتوریا یونیورسیتی کالج میانمار 2

گروه D
ناگویا اوشنز ژاپن 4 - الظفره امارات 2
مس سونگون ایران 8 - کاظمه SC کویت یک

در گروه C تیم واموس اندونزی با 3 امتیاز، تفاضل گل برابر با بانک بیروت و به خاطر گل زده بیشتر نسبت به این تیم، در صدر  جدول گروه جای گرفت. هدایت واموس بر عهده رضا فلاح‌زاده است و علی عابدین و علی خلیل‌وند لژیونرهای ایرانی این تیم، هر کدام یک گل برای واموس به ثمر رساندند. بانک بیروت هم در رتبه دوم جدول گروه جای دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم فوتسال مس سونگون فوتسال ایران فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ایران 0 - افغانستان 0

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در شروع کارش در جام ملت‌های آسیا 2024 مقابل افغانستان قرار گرفته و به دنبال کسب پیروزی و نمایش مقتدرانه است تا برای مدعیان حاضر در این رقابت‌ها خودی نشان بدهد ولی در آن سوی میدان هم شاگردان مجید مرتضایی هم نمی‌خواهند دست و پا بسته کار کنند و سعی در شگفتی‌سازی دارند.

افغانستان که نخستین حضورش در جام ملت‌های فوتسال آسیا را تجربه می‌کند و سرمربی ایرانی بالای سر خود دارد، امیدوار به کسب نتیجه است ولی در آن سوی میدان شاگردان وحید شمسایی نیز که ستاره‌ای مثل حسین طیبی را در این جام ندارند، به چیزی جز پیروزی پُر گل فکر نمی‌کنند.

تیم ملی فوتسال ایران در گروه D جام ملت‌های آسیا باید با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین رقابت کند که در اولین بازی خود از دقایقی قبل به میدان رفته است.

گروه D جام ملت‌های فوتسال آسیا- 2024 تایلند
سالن: هائومارک- ساعت 12:30
داوران: فهد الحسانی(امارات)؛ نیکیتا آفینوگنوف (ازبکستان)، لی پو فی (چین تایپه) و لیو جیان‌کیائو (چین)

تیم ملی فوتسال ایران
باقر محمدى، محمدرضا سنگ‌سفيدى، مهدى كريمى، سالار آقاپور و بهروز عظيمى
سرمربی: وحید شمسایی

تیم ملی فوتسال افغانستان
محمدجواد صفری، مهدی نوروزی، مهران غلامی، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی
سرمربی: مجید مرتضایی

کارت زرد

ایران: باقر محمدی (3)

دیگر خبرها

  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • گزارش زنده: ایران 0 - افغانستان 0
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران