Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

کابینه اقتصادی ترامپ در خصوص ضرری که کشاورزان آمریکایی از جنگ تجاری با چین دیده اند گفته است که به ازای هر هکتار زمین ۱۶ تا ۱۵۰ دلار به کشاورزان آمریکایی پرداخت می شود که مجموع این پرداختی ۱۶ میلیارد دلار است و این درحالی است که پولی که به کشاورزان قسمت های جنوبی کشور پرداخت می شود از کشاورزان قسمت های غربی بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایندیپندنت، کشاورزان آمریکایی کلید پیروزی ترامپ در انتخابات هستند و این در حالی است که این کشاورزان متحمل پرداخت هزینه سنگینی در جنگ تجاری با چین شده اند به طوری که صادرات سویا که یکی از اصلی ترین محصولات صادراتی آمریکا است با کاهشی روبه رو شد که در طول ۱۶ سال گذشته بی سابقه بوده است چرا که آمریکا بزرگترین خریدار سویا خود(چین) را در طول جنگ تجاری از دست داد.

سیاست جدید ترامپ برای جلوگیری از رکود بیشتر بخش کشاورزی آمریکا پرداخت حداقل ۱۲ میلیارد دلار به کشاورزان برای پایین آمدن قیمت محصولات کشاورزی و گم شدن محصولات آن ها است.

دموکرات ها در این خصوص می گویند کشاورزان به جای کمک های مالی به تجارت برابر و عادلانه نیاز دارند ولی وزیر کشاورزی ترامپ می گوید:" کشاورزان در طول جنگ تجاری صدمه دیدند و کمک های مالی به آنها یکی از راه های برقراری عدالت است."

وی در ادامه افزود:" رئیس جمهور امریکا همیشه نسبت به کشاورزان قدردان بوده است و از رفتارهایش می توان این را به وضوح مشاهده کرد."

با توجه به اطلاعاتی که اداره کشاورزی امریکا در اختیار خبرگزاری ها قرار داده است پولی که به کشاورزان پرداخت می شود بر اساس منطقه ای که در آن قرار دارند تخمین زده شده است.

این برنامه کشاورزان ۲۹ محصول را تحت پوشش خود قرار می دهد؛ این محصولات عبارتند از: سویا، گندم، ذرت، ذرت خوشه ای و انواع مغزها و...

با توجه به آخرین آمار میزان تجارت کشاورزان با کشورهایی که درگیر جنگ تجاری با آمریکا بودند و فعالیت کشاورزی آن ها طی ده سال گذشته در پولی که دریافت می کنند موثر است.

این اتفاق در حالی میافتد که کشاورزان و تجار آمریکایی ترامپ را برای پایان دادن به جنگ تجاری اش با چین و سایر کشورها به شدت تحت فشار قرار دادند و خطاب به ترامپ می گویند که باید به دنبال راه حل بلند مدت باشی و پرداخت پول برای جبران خسارت به کشاورزان راه حل محسوب نمی شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا

دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات مقدماتی درون حزبی جمهوری خواهان و دموکرات‌ها در پنسیلوانیا پیروز شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ و جو بایدن رئیس جمهور سابق و فعلی آمریکا در انتخابات مقدماتی درون حزبی جمهوری خواهان و دموکرات ها در ایالت پنسیلوانیا پیروز شدند.

براساس این گزارش، ترامپ در انتخابات مقدماتی درون حزبی جمهوری خواهان در پنسیلوانیا 83/4 درصد آرا را به خود اختصاص داد تا بدین ترتیب 67 نمایندگی دیگر از جمهوری خواهان برای شرکت در انتخابات نهایی به رئیس جمهور سابق برسد.

از سوی دیگر در جبهه دموکرات ها نیز، جو بایدن نیز توانست در انتخابات مقدماتی درون حزبی دموکرات ها در پنسیلوانیا، 93/1 درصد آرای دموکرات ها را به خود اختصاص داد تا بدین ترتیب 159 نمایندگی دیگر از دموکرات ها برای شرکت در انتخابات نهایی به وی برسد.

در همین حال، میانگین نظرسنجی های انجام شده نشان می دهد ترامپ با اختلاف اندک 0/4 درصدی نسبت به بایدن در ایالت هایی که رقابت تنگاتنگی بین نامزدها در آنجا وجود دارد، پیشتاز است.  

انتخابات مقدماتی درون حزبی جمهوری خواهان و دموکرات ها برای تعیین نامزد نهایی هر کدام از این احزاب در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر است.

ترامپ و جو بایدن، حدنصاب لازم از آرا برای نامزدی حزب‌های متبوع خود را به دست آوردند و رسماً وارد رقابت انتخاباتی برای بار دوم شدند.

این در حالی است که در اوایل ماه مارس جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود 70 سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال 2024 برگزار می شود. نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد رقابت دوباره بین دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر فشرده و تنگاتنگ است و ترامپ با حدود 2 درصد در تازه ترین نظرسنجی های ملی نسبت به بایدن پیشتاز است.

کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی استترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران