Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  تیم ملی والیبال کامرون در شهر باری باید به مصاف ایتالیا، صربستان و استرالیا برود. سرمربی این تیم که شانسی برای تیمش در این مرحله از مسابقات قائل نیست با تنها 9 بازیکن به ایتالیا رفته و سایر بازیکنان از جمله 2 ستاره این تیم در کامرون،‌ مشغول تمرین هستند. مسابقات مراکش، شانس مجدد کامرون برای رسیدن به المپیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانلورنزو بلنجینی هم برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک، لیست بازیکنان نظر خود را اعلام کرد و نکته جالب توجه، حذف یک مدافع وسط و حضور 3 لیبرو در ترکیب تیم ایتالیاست. آلبرتو پولو از تیم ملی کنار گذاشته شده است.

آمریکا نیز شانس خود را برای رسیدن به المپیک در شهر روتردام و در رقابت با تیم‌های هلند، کره جنوبی و بلژیک آزمایش خواهد کرد. جان اسپراو، سرمربی تیم آمریکا در ترکیب تیمش، یک لیبرو را حذف کرده و 3 پاسور با خود به هلند برده است. پاسور سوم البته توانایی بازی در پست لیبرو را هم دارد.

مرحله نخست مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2020، روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در 6 شهر مختلف جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در توکیو ژاپن پیگیری می‌شود.   تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.   الناز شفیعیان در نیمه نهایی کایاک تکنفره ۵۰۰ متر بانوان در رقابت با حریفانی از تایلند، چین تایپه، هنگ‌کنگ و اندونزی رقابت کرد و با زمان ۲:۱۳.۲۵۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به فینال مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان تایلند و اندونزی به ترتیب دوم و سوم شدند.   شرایط جوی و آب‌ و هوایی پیست مسابقات، امروز باد شدید بود.   مرحله نهایی این ماده فردا، یک اردیبهشت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ پنجمی الناز شفیعیان در ۵۰۰ متر کایاک
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا - اقیانوسیه؛ راهیابی رضوانی به فینال B
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۱ فروردین
  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴