Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@05:07:31 GMT

رسمی؛ روملو لوکاکو به اینترمیلان پیوست

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۱۴۵۱

رسمی؛ روملو لوکاکو به اینترمیلان پیوست

سرانجام پس از هفته ها کشمکش، روملو لوکاکو از منچستریونایتد به اینترمیلان پیوست و از این پس او را با پیراهن نراتزوری مشاهده خواهیم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که اعلام شد دو باشگاه اینترمیلان و منچستریونایتد بر سر انتقال روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی یونایتد به اینتر به توافق رسیدند و  لوکاکو امروز با امضای قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو (74 میلیون پوند) رسماً به اینتر خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتقال امروز نهایی شد و ستاره بلژیکی با قراردادی 5 ساله به عضویت اینتر در آمد تا دغدغه های آنتونیو کونته برای جذب یک مهاجم بزرگ تمام شود. اینتر در حالی موفق به جذب لوکاکو شد که یوونتوس نیز خواهان این بازیکن بود.

لوکاکو از چند روز پیش شهر منچستر را ترک کرده و به وطنش بلژیک بازگشته بود و در مجموعه تمرینی باشگاه سابقش اندرلخت مشغول تمرین بود. او تلاش داشت به این طریق سران یونایتد را برای صدور مجوز جدایی اش تحت فشار بگذارد. در نهایت لوکاکو دیروز به همراه مدیر برنامه‌هایش با هواپیمایی اختصاصی راهی شهر میلان شد و امروز صبح در تست های پزشکی اینتر شرکت کرد.

 

یونایتد در ماه جولای پیشنهاد 54 میلیون پوندی اینتر برای لوکاکو را رد کرده بود و در نهایت با افزایش رقم پیشنهادی اینتر انتقال نهایی شد.

مشکل یونایتد و اینتر بر سر انتقال لوکاکو در تابستان جاری اختلاف دو باشگاه در ارزیابی‌شان از قیمت لوکاکو بود. یونایتد در این مدت در تلاش بوده در ازای واگذاری لوکاکو دست‌کم مبلغی که دو سال پیش برای خرید او از اورتون پرداخت کرده بود، یعنی 75 میلیون یورو را از اینتر دریافت کند.

 

اینتر اما در راه تلاش برای جذب لوکاکو با یک رقیب ایتالیایی دیگر، یعنی باشگاه یوونتوس روبرو بود. آنتونیو کونته، سرمربی اینتر حتی زمانی که سرمربی چلسی بود هم خواهان به خدمت گرفتن لوکاکو شده بود. کونته به صراحت گفته بود که لوکاکو هدف اول نقل و انتقالاتی او است و اضافه کرده بود:" من لوکاکو را بازیکنی می‌دانم که می‌تواند باعث پیشرفت تیم ما شود".

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 روملو لوکاکو اینتر میلان منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 روملو لوکاکو اینتر میلان منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال

تیم‌های بزرگ سری آ به جذب آنتونی مارسیال علاقه نشان داده‌اند

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، آنتونی مارسیال به طور قطعی در پایان فصل جاری از منچستریونایتد جدا شده و به دوران ۹ ساله حضورش در این تیم پایان خواهد داد. هرچند در قرارداد این بازیکن بند یک تمدید یک ساله گنجانده شده اما منچستریونایتد تمایلی به فعال‌سازی آن ندارد و می‌خواهد به همکاری خود با مارسیال پایان دهد.

به گزارش اسکای اسپورت و توتو اسپورت، یوونتوس به جذب آزاد مارسیال علاقه دارد و در روزهای اخیر با نمایندگان این بازیکن تماس گرفته‌است. پس از ناکامی در جذب فیلیپه اندرسون، سران بیانکونری حالا با شدت بیشتری مذاکرات خود با مهاجم منچستریونایتد را دنبال می‌کنند. علاوه بر یوونتوس، اینتر نیز به مارسیال علاقه دارد اما دستمزد بالای این بازیکن ممکن است مانع انتقال او به تیم‌های ایتالیایی شود.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!