Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان قزوین حاشیه پررنگ‌تر از متن شده و خبرنگاران نباید خود را درگیر حاشیه‌ها کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیده‌ حمیده زرآبادی بعد از ظهر امروز در دیدار با سرپرست خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین و خبرنگاران این خبرگزاری به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: مشکلات خبرنگاران استان قزوین با برنامه‌ریزی باید بررسی و پیگیری شود و ساماندهی خبرنگاران باید اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی مشکلات خبرنگاران، ملی است و نیاز به قانونگذاری دارد که پروسه زمان‌بر هم است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر خبرنگاران در حوزه اطلاع‌رسانی استقلال داشته باشد، مردم آنان را دوستشان خواهند داشت؛ شاید دولت‌ها تغییر کنند اما یک سِری مدیریت‌ها تغییر می‌یابد اما  بدنه همیشه ثابت می‌ماند.

زرآبادی اضافه کرد: آثار و یادداشت‌های ماندگار همواره در اذهان باقی می‌ماندو مردم هم حمایت می‌کنند و قطعا اجازه نمی‌دهند آسیب ببینند.

وی خاطرنشان کرد: در استان قزوین حاشیه پررنگ‌تر از متن شده و خبرنگاران نباید خود را درگیر حاشیه‌ها کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: خبرنگاران نباید اجازه دهند برای پیشبرد اهداف دیگران، از آنان استفاده ابزاری شود.

اختصاص  بودجه برای 7 تیم ورزشی بانوان

مهدیه سادات قافله‌باشی هم که در این دیدار حضور داشت، بیان کرد: خبرنگاران نقش بسزایی در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهسازی مردم دارند.

وی افزود: بخشی از نشاط اجتماعی در ورزش تحقق می‌یابد و به عنوان نماینده بانوان در شورای شهر، باید عدالت جنسیتی رعایت شود.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: اختصاص بودجه ورزشی برای بانوان شهر قزوین از سهم شهرداری، برای پیشرفت حوزه ورزش امری ضروری بود که تحقق یافت.

قافله‌باشی مطرح کرد: در بودجه لایحه حمایت از ورزش قهرمانی، برای هفت تیم ورزشی بانوان بودجه اختصاص یافته است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان قزوین استقلال شورای شهر شهرداری مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی گفت: نامگذاری امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده، در هیچ یک از ایام نباید فراموش شود و مسئولان باید روش‌های مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید را تبیین کرده و زمینه تشویق و تهییج مردم برای مشارکت در این امر مهم را فراهم کنند.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی محلی برای سیاست گذاری در راستای تحقق شعار سال است و مدیران اقدامات لازم برای تحقق این امر مهم را بررسی کردند تا به صورت مصوبه ابلاغ شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به عملیات «وعده صادق» هم گفت: این عملیات در نوع خود بی نظیر بود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد که هیمنه رژیم صهیونیستی، خیالی باطل است.

وی افزود:باید اقدامات تمهید شده برای بهبود وضعیت سلامت در کشور و ارتقای شاخص‌های سلامتی اقشار مختلف در دستور کار جدی شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه با ابراز نگرانی از کم تحرکی بخش قابل توجهی از جامعه افزود: رقم ۷۹ درصدی ذکر شده در این خصوص در کشور قابل قبول نیست و باید برای تحرک بیشتر اقشار مختلف تلاش زیادتری صورت گیرد.

گفتنی است؛ مباحث فرهنگی مربوط به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»  بررسی «سند برنامه ارتقای فرهنگ سلامت» مصوبه هشتصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور مورخ ۱۳‏/۴‏/۱۴۰۲ جهت اجرایی سازی آن در استان t تشریح سند ترویج فرهنگ ورزش همگانی توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان، و بررسی اولویت‌های فرهنگی سال ۱۴۰۳ از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

دیگر خبرها

  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد