Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@23:31:28 GMT

عرضه خودروی جدید فولکس تا اواخر سال ۲۰۲۰ +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۲۰۵۳

عرضه خودروی جدید فولکس تا اواخر سال ۲۰۲۰ +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فولکس واگن قصد دارد تا اواخر سال آینده میلادی چند مدل جدید از خودرو‌های پیشرفته و جذاب خود را معرفی و به مشتریان عرضه کند.

فولکس واگن با برنامه ریزی ویژه قصد ایجاد نوعی تحول بزرگ را در تولیدات آینده خود دارد و به دنبال کسب سهم ویژه‌ای از بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از کارشناسان معتقدند فولکس‌ واگن برای تولید خودرو‌های جدید خود با تعدادی از صنایع خودرو سازی چینی همکاری می‌کند.

اگرچه تا کنون فولکس واگن چنین همکاری را تایید نکرده است، ولی با توجه به بازار گسترده خریداران خودرو در چین احتمال چنین همکاری بسیار زیاد به نظر می‌رسد.

طرفداران فولکس واگن در انتظار خودروهای جدید این شرکت

مجله تخصصی خودرو با نام Motor.es که در اسپانیا منتشر می‌شود به تازگی با تمجید از اتومبیل‌های جدید فولکس واگن آن‌ها را تنها تعدادی خودروی شاسی بلند نداسته است.

گزارش منتشر شده در این مجله نشان می‌دهد فولکس واگن ویژگی‌ها و توانایی‌های خاصی را برای اتومبیل‌های جدید خود در نظر گرفته است و با دقت در تمام جزییات بدنه خودرو‌های خود را به زیبایی طراحی کرده است.

با اینکه هنوز عکس‌های رسمی از خودرو‌های جدید فولکس واگن منتشر نشده است، ولی به نظر می‌رسد اتومبیل T-Cross Coupe نماینده‌ای شایسته و پرقدرت برای معرفی نسل جدید شاسی بلند‌های این شرکت آلمانی است.

خودروی T-Cross Coupe علاوه بر ظاهر زیبا و بهره‌مندی از موتور پرقدرت دارای فضای بسیار زیادی برای سرنشینان و قرار دادن وسایل و لوازم مورد نیاز سفر است. راننده حتی می‌تواند در صورت نیار به فضای بیشتر برای حمل بار صندلی‌های انتهایی خودرو را جمع کرده و فضای بزرگ‌تری را ایجاد کند.

هنوز مشخص نیست که تمامی مدل‌های آینده فولکس واگن تا چه تاریخی معرفی می‌شود و تنها زمان اعلام شده از سوی فولکس واگن اواخر سال ۲۰۲۰ اعلام شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فولکس واگن شاسی بلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی

تین نیوز

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است