Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی همدانی گفت: متاسفانه در استان البرز بعضا شاهدیم دستگاه امنیتی شخصی را به واسطه دزدی صراحتا از انتخاب به عنوان فرماندار منع می کند اما با گردن کلفتی تمام فرماندار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نماینده ولی فقیه در استان البرز همزمان با 17 مرداد و روز خبرنگار با اصحاب رسانه دیدار کرد و با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام یک دستور است، گفت: خبرنگاران هرگز نباید اجازه رخنه به دشمن دهند زیرا در یک عرصه خطیر قدم بر می دارند، نمی توان منکر اثرگذاری قلمی شد که مسئولیت شناس و دغدغه مند است و در برابر کژی ها با صلابت ایستاده و از ارزش های دینی و انقلابی دفاع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله حسینی همدانی به نقش قلم در شقاوت و سعادت افراد اجتماع اشاره کرد و با تاکید بر اینکه قلم خبرنگار می تواند یک ملت را پیشرفت داده و در عین حال ان را به عقب بازگرداند، افزود: نظام اسلامی در طول 40 سال آماج حملات دشمن قرار گرفته است اما این حملات مانع آگاهی بخشی مردم نشد و یقینا باید گفت مسئولیت پذیری محال است با دشمنی همراه نباشد.    وی با اشاره به اینکه ترویج دین و انقلاب باید با هم انجام شود و نباید جامعه را دو قطبی کرد، خطاب به رسانه ها اظهار داشت: نظام را تضعیف نکنید زیرا در مسیر انقلابی شدن قرار دارد و باید سرفصل ها به نتیجه برسد.    رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز تصریح کرد: نوع استخدام حروف برای القا مطلب به مخاطب می تواند روش مند باشد و در بیان مطالب باید مقابل معاند ایستاد زیرا رسانه ها به واسطه ارتباط با طبقات مختلف جامعه وظیفه سنگین تری دارند.   آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه نباید بگذارند از حرفه آنها سو استفاده شود و خود نیز نباید از شغلشان سو استفاده کنند، گفت: اگر خوراک سالم و مفید در اختیار مغز مخاطب قرار گیرد جامعه تراز، سالم و متعهد خواهد شد و انجام این مهم از وظایف اصلی رسانه است.    وی افزود: یک خبرنگار موفق باید با رعایت هنجارهای جامعه، زمان شناس باشد و برای رفع معضلات جامعه تلاش کرد، در کار باید علاوه بر آرامش و صبوری به دنبال حقیت باشد زیرا حقیقت تنش زا نیست و کسی نمی تواند با آن مقابله کند.    نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار داشت: همزمان با ایام انتخابات عده ای درصدد هستند روی باور مخاطب تاثیر بگذارند اما آن جایگاهی که می تواند از باورهای دینی، انقلابی، ارزش های الهی و فرهنگ آن دفاع کند و حقایق را به درستی به جامعه عرضه کند رسانه است.    وی تصریح کرد: شفاف بودن با مطالبه گری منافات ندارد اما به شرطی که از خطوط قرمز صحبتی به میان نیاورد، علی (ع) نیز هیچ استانداری را شطرنجی به مردم معرفی نکرد اما امروز گفته می شود نباید از کسی که بیت المال را ضایع کرده است نام برد درحالیکه اگر مردم متوجه شوند اگر یک مسئول به بیت المال دست درازی کند بازخواست می شود شب را با آسایش به صبح می رسانند.  
امام جمعه کرج گفت: متاسفانه در استان البرز بعضا شاهدیم دستگاه امنیتی شخصی را به واسطه دزدی صراحتا از انتخاب به عنوان فرماندار منع می کند اما با گردن کلفتی تمام فرماندار می شود و نظر هم می دهد درحالیکه این روند صحیح نیست و واژه سرپرستی تبدیل به نوعی حقه بازی برای انتصابات شده است.    وی در خاتمه با اشاره به تفاوت نقد گفتمانی با نقد شخصی و تاکید بر اینکه متاسفانه بعضا در انتقادات عدالت از دست می رود و گفتمان و شخصیت را با یکدیگر تداخل می دهیم، افزود: امروز با سیاست های کلی جمعیت ابلاغ شده توسط رهبری با شیطنت تمام مقابله می شود و خبر و مطالب به قدرت تبدیل نمی شود و این ضعف رسانه را می رساند.        انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا

 رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان گفت: یکی از اهداف مهم و برجسته در برگزاری دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) در این استان مقابله با فضای رسانه‌ای ملتهب علیه ایران و اصفهان در فضای مجازی است.

مصطفی دولت یار  افزود: برگزاری موثر همراه با نظم و چینش دقیق برنامه‌ها می‌تواند این فضا را خنثی کند و به مدعوین و صاحبان مناصب تجاری و اقتصادی اثبات کند که اصفهان شهری توسعه یافته با ظرفیت‌های کم نظیر اقتصادی، خدماتی، تجاری، صنعتی و دانشگاهی است.

او گفت: هدف مهم دیگر ایجاد فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری خارجی و همچنین امکان آشنایی و تعامل بیشتر با فعالان اقتصادی کشور‌های عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا افزودبمنظور شبکه سازی در حوزه سرمایه گذاری است.

رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان افزود: اصفهان، ظرفیت‌های ناشناخته بسیار و همچنین زیرساخت‌های خوبی دارد که کمتر از آن استفاده شده است.

او گفت: با توجه به اینکه اصفهان به لحاظ تاریخی، شهر جهانی است باید تلاش شود تا در این اجلاس، ظرفیت‌های بالقوه آن به حالت بالفعل تبدیل شود.

دولت یار همچنین بر تقویت ظرفیت‌های مدیریتی در اصفهان تاکید کرد و گفت: این ظرفیت در بخش‌های علمی، دانشگاهی، تجاری، صنعتی و سایر حوزه‌ها باید مورد تاکید و تقویت قرار گیرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان نیز گفت: برگزاری این اجلاس، فضای اقتصادی، تجاری و بین‌المللی این شهر را متحول خواهد کرد.

امیر کشانی با اشاره به اینکه نخستین اجلاس مجازی در سال ۲۰۲۱ در کشور ترکیه برگزار شد گفت: مجمع ﮔﻔﺘﮕﻮی ﻫﻤﮑﺎری آﺳﯿﺎ ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﺷﮑﻞ ﮔﺮﻓﺘﻪ و ﺳﻌﯽ دارد ﺗﺎ ﻓﺎرغ از ﻣﺒﺎﺣﺜﺎت و ﻣﺸﺎﺟﺮات ﺳﯿﺎﺳﯽ، راﻫﻬﺎی ﺟﺪﯾﺪی را ﺑﺮای اﯾﺠﺎد ﻫﻤﮑﺎری ﺑﺎ ﺗﻤﺮﮐﺰ ﺑﺮ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺗﻮﺳﻌﻪای و اﻗﺘﺼﺎدی، ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و ﺗﻘﻮﯾﺖ ﮐﻨﺪ.

به گفته وی، اتاق‌های بازرگانی با برگزاری دوره‌های آموزشی تجاری برای فعالان اقتصادی و برقراری رابطه بین صنعت و دانشگاه در برقراری ارتباطات تجاری داخلی و خارجی بسیار تاثیرگذار هستند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان افزود: در این اجلاس نمایندگان اتاق‌های بازرگانی ۳۳ کشور عضو مجمع گفتگوی آسیا حضور خواهند داشت و سعی بر آن است که میز‌های مشترک بین شهر‌های آسیایی دایر شود.

وی یادآور شد: در این اجلاس بدنبال آن هستیم که اصفهان را به عنوان یک شهر مهم آسیایی معرفی کنیم تا شاد اتفاقات مطلوب و پایدار پس از برگزاری این رویداد در اصفهان باشیم.

کشانی موضوعات این اجلاس را در قالب پنج دسته شامل «کشاورزی و امنیت غذایی»، «سرمایه گذاری»، «فناوری و دانش بنیان»، «گردشگری» و «توسعه پایدار» عنوان کرد و گفت: نمی‌توان گفت که برگزاری این اجلاس ۲ روزه همه مشکلات ما را رفع خواهد کرد، اما می‌تواند تأثیر گذار باشد.

دومین اجلاس روسای اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا در تاریخ ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار می‌شود.

مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia cooperation dialogue با هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و هم اینک ۳۵ کشور در آن عضویت دارند.

کشور‌های بحرین، بنگلادش، بروئنی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سیریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • برایان دنیلسون مقابل ویل آسپری؛ بازی رویایی پایانی تلخ داشت
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • ابداع باتری سدیمی جدیدی که در چند ثانیه شارژ می‌شود
  • فیلم| اگر جنگ فراگیر شود پدافند اسرائیل از کار می‌افتد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند
  • سوژه شدن برای خندیدن، آخرین دستاورد صهیونیست‌ها برای مقابله با ایران
  • گردن‌کلفتی و اظهارات توهین‌آمیز شهردار فردیس به کارگران معترض! | فیلم