Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@16:38:25 GMT

افزایش ۳۴.۵ درصدی مخاطبین صدای مرکز همدان

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۲۷۹۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی دهقان نیری در مراسم گرامیداشت هفته خبرنگار که در تالار تلاش برگزار شد در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: روز خبرنگار روزی است که گویی قلم، این مقدس‌ترین عامل سوگند آسمانی حکایت‌گر زندگی تابناک رهپویانی می‌شود که همواره با آن پیوندی جاودانه بسته‌اند.

وی گفت: روز خبرنگار، روز سرود ماندن در ورطه نوشتن، حکایت پابرجایی در دنیای واژه‌ها و عامل تابندگی دگرباره اندیشه‌های انسانی و روز کسانی است که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکب ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با بیان اینکه امیدوارم به عنوان طلایه‌دار جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم باشید، گفت: امیدوارم رسانه جایگاه خود را حفظ و در بین ادارات نقش و جایگاه خود را ایفا کرده باشد.

وی افزود: با حضور ۸۰۰ نیروی بازنشسته و در حال کار در صدا و سیما توانستیم شبکه همدان را به صورت ۲۴ ساعته سرپا نگه داریم.

وی در پایان با اشاره به افزایش درصد مخاطبین در صدا تصریح کرد: مخاطبین ما در صدا ۳۴.۵ درصد و در سیما حدود ۲.۲ درصد افزایش یافته و میزان رضایتمندی بالای ۸۰ درصد است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: دهقان نیری هفته خبرنگار صدا و سیما آگاهی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرزتمرچین پیرانشهر، گفت: پارسال در مجموع ۸۹۰ هزار و ۷۶۵ مسافر ورودی و خروجی از این مرز تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت ۱۰۴ هزار و ۴۴۲ دستگاه ناوگان باری نیز از این مرز تردد داشتند که ۳۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین پارسال ۹ هزار و ۱۳۷ دستگاه اتوبوس و ۴ هزار و ۷۲۲ دستگاه سواری از مرز تمرچین پیرانشهر تردد داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • آماری هولناک؛ «۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند»
  • هشدار فرشاد مؤمنی؛ ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت