Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:50:50 GMT

پیروزی بر دشمن در گرو تاسی از سیره شهدا است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۲۸۳۵

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین رغبت پور در اجلاس مردمی شهدای گمنام از سری برنامه های کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک اظهار داشت: در شرایط کنونی کسانی از مسئولان در کشور غفلت می‌کنند. البته همه نه، بعضی از آنها حقیقتاً غفلت می‌کنند.

فرمانده پیشین سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: شهیدان از ما می‌خواهند کسانی که ظلم می کنند و عامل بی عدالتی هستند و منصب را اشغال کرده اند کنار گذاشته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز دشمن جلوی چشم ما است. امروز روز غفلت نیست، اما چه کنیم بعضی ها در این غفلت غوطه ور  هستند.

وی بیان داشت: دشمن انقلاب و این ملت دست بردار نیست. هر روز با یک توطئه یک دسیسه و یک نیرنگ جدید وارد میدان می شود. دشمن کار را به جایی رسانده که به طور آشکار علم دشمنی را به دست گرفته است.

فرمانده پیشین سازمان بسیج مستضعفان کشور ادامه داد: تا دیروز نوچه ها، نوکرها و عوامل دست نشانده خود را به صحنه می فرستاد اما امروز خود مقابل انقلاب ایستاده و دشمنی را علنی کرده است و البته به یمن خون شهدا و یمن وجود رهبری و ولایت هر روز از روز پیش مقتدرتر می شویم.

رغبت پور تصریح کرد: آنچه در مکتب شهیدان باید یاد بگیریم درس سربلندی، مقاومت و مقابله با دشمنان خدا است. آن هم با هدف ایستادگی و جانفشانی پای اسلام و قرآن، حتی اگر نام و نشانی از ما باقی نماند. شهیدان در اوج قرار گرفته اند و شهیدان گمنام تافته جدا بافته این کاروان نورانی هستند.

فرمانده پیشین سازمان بسیج مستضعفان کشور اظهار داشت: اگر استقلال می خواهیم که می‌خواهیم، باید پای سفره شهیدان بنشینیم و اگر می‌خواهیم در عالم گردن فراز و قدرتمند باشیم باید نگاه به سیره مبارک شهیدان داشته باشیم.

وی اظهار داشت: شهیدان شعار نمی‌خواهند انتظار دارند هر کس در هر موقعیت و هر پست و منصب  است به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کند و درس شهیدان این است که وظیفه انقلابی خودمان را به خوبی و درستی و دور از هرگونه شعار انجام دهیم.

کد خبر 4688307

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران سازمان بسیج مستضعفین شهدا بوشهر قزوین روز خبرنگار شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بیرجند سانحه تصادف آتش سوزی مشهد استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با حضور در سایت راداری شهید برادری  و دیدار با کارکنان این سایت با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه گفت: صیانت از آسمان ایران به همت پدافند هوایی بر قشر‌های مختلف مردم تاثیر گذار است، چرا که آرامش زندگی مردم در گرو برقراری امنیت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده افزود: وجود احساس امنیت به معنای واقعی در کشور و امنیت اجتماعی موجود در کشور مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

وی شکوفایی و بالندگی کشور را ثمره خون شهدا و انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و وطن خود دفاع کردند تا نام ایران سبز بماند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با اشاره به تلاش‌های کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش در ایجاد امنیت برای کشور گفت: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چنین شرایط سخت اجر و نعمت بزرگیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده از کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در  این سایت قدردانی  و آمادگی کارکنان پدافند و تجهیزات آن را در وضع مطلوبی توصیف کرد.

دیگر خبرها

  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • نباید در حوزه فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی دچار غفلت شویم
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند
  • نظام اسلامی، احیاگر حقوق زنان است