Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از قطعه ۶ و ۷ احداث پروژه خط ریلی رشت - انزلی در منطقه پیربازار رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با اتمام این طرح حلقه دریایی کریدور شمال - جنوب با عنوان نوستراک تکمیل می شود، اظهار کرد: تملک اراضی برای اجرای این طرح در قطعه ۶ در منطقه پیربازار رشت در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۴۲ درصدی پیشرفت به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به آماده شدن مقدمات کار برای آزادسازی قطعه ۷ نیز در حد فاصل پیربازار به انزلی نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تلاش همه دست اند درصد رکاران این مسیر تا پایان سال آینده به اتمام برسد.

معاون رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه اجرای خط ریلی رشت - آستارا در کوتاه‌ترین یکی از مهم ترین اولویت‌های دولت است، گفت: تکمیل و بهره برداری از این طرح برای همسایگان ما نیز بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با مشارکت ایران و آذربایجان انجام می شود، ادامه داد: مسئولان هر دو کشور تلاش می کنند تا این پروژه هر چه سریعتر اجرایی و بهره برداری شود.

گفتنی است معاون رئیس جمهور از کارگاه مرکزی احداث راه آهن رشت _ آستارا در شهرک صنعتی صومعه سرا بازدید کرد. برای راه آهن رشت آستارا به طول ۱۶۲ کیلومتر بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و تاکنون ۵.۹ کیلومتر این راه آهن احداث شده است.

نوبخت همچنین از پروژه چهار بانده کردن جاده فومن -صومعه سرا به پونل و احداث میدان خاکیان شهر صومعه سرا هم بازدید کرد.

کد خبر 4688315

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت بازدید از پروژه ها استان گیلان بوشهر قزوین روز خبرنگار شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بیرجند سانحه تصادف آتش سوزی مشهد استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد

سید جواد یحیی‌زاده در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه احداث تونل الماس واقع در محور ارتباطی خلخال به اسالم که با حضور فرماندار تالش و جمعی از مسئولین استان‌های اردبیل و گیلان در محل کارگاه این پروژه برگزار شد افزود: عملیات حفاری تونل الماس از سمت خلخال در دست اجراست و به طور میانگین روزانه یک متر به پیش می‌رود.

او با بیان اینکه تاکنون ۴۵ متر از تونل اول ۲ کیلومتر حفاری شده است، گفت: در صورت رفع مشکل معارض از سمت گیلان توسط فرمانداری شهرستان تالش و با توجه به اعلام آمادگی پیمانکار مجری پروژه برای اجرای تونل از دو سمت خلخال و گیلان سرعت احداث تونل به چهار متر افزایش خواهد یافت.

فرماندار خلخال گفت: وجود حداقل ۲۰ واحد دامداری و یا مسکونی معارض در خروجی‌های تونل ۱ و تونل ۲ واقع در منطقه کرمان شهرستان تالش مانع از آغاز عملیات اجرایی در استان گیلان شده و بر اساس توافق به عمل آمده با فرماندار تالش و مسئولین این شهرستان به زودی زمینه رفع معارض و آغاز عملیات اجرایی تونل از سمت گیلان فراهم خواهد شد.

به گفته یحیی زاده عملیات اجرایی تونل حذف گردنه الماس از ششم مهرماه سال گذشته با برآورد ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز و بر اساس قرارداد منعقد شده باید ظرف ۴۸ ماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

او گفت: طول مسیر تونل شماره یک هزار و ۷۸۸ متر و طول تونل شماره دو ۲۸۸ متر است و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مسیر راه جایگزین با هدف حذف نقاط حادثه خیز جاده احداث می‌شود.

یحیی زاده ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه در کنار حذف پنج قطعه حادثه خیز از طول مسیر راه ارتباطی خلخال به اسالم، هشت و نیم کیلومتر از مسیر ۷۵ کیلومتری خلخال تا شهر آسالم در استان گیلان کاهش می‌یابد.

همچنین در این جلسه موذنی فرماندار شهرستان تالش استان گیلان برای هرگونه همکاری جهت رفع مشکل معارض پروژه و فراهم شدن زمینه آغاز احداث تونل از سمت گیلان قول مساعد داد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولت و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • رئیسی بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا می‌شود
  • رئیسی عازم پاکستان و سریلانکا می‌شود
  • رئیس جمهور صبح چهارشنبه عازم سریلانکا خواهد شد
  • رئیس جمهور این هفته به پاکستان و سریلانکا می‌رود
  • رئیس جمهور فردا به پاکستان و سریلانکا می‌رود
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است