Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@13:03:41 GMT

قاتل فراری خود را به پلیس شازند معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۳۱۵۹

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "محمد عقیل سلگی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در تشریح این خبر گفت: در حدود ساعت16 روز 19 تیر ماه گذشته، در پی قتل شهروند شازندی با ضربات چاقو در یکی از روستاهای این شهرستان، تیمی زبده از کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان بررسی های تخصصی را برای شناسایی و دستگیر فرد قاتل آغاز کردند.

به گزارش پلیس، وی اظهار داشت: در تحقیقات مقدماتی فرد قاتل که داماد مقتول و دارای اختلافات خانوادگی قبلی با او بود، شناسایی و مشخص شد که این فرد بلافاصله پس از ارتکاب قتل متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس و پوشش امنیتی مناسب در سطح شهرستان ، ‌قاتل که با محدود شدن عرصه، هیچ راهی برای خارج شدن از محدوده جغرافیایی این شهرستان نداشت، به ناچار پس از مدتی متواری بودن، خود را به پلیس این شهرستان معرفی کرد.

سرهنگ سلگی افزود: فرد قاتل با تکمیل تحقیقات پلیس برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاتل فراری پلیس شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود

سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک مرد میا‌نسال به قصد خودکشی به بالکن طبقه چهارم یک ساختمان در مسکن مهر رفته و تصمیم به پریدن دارد، مأموران کلانتری ۱۱ به محل مورد نظر اعزام شد.

او به حضور به موقع پلیس، عوامل اوژانس و آتش‌نشانی در محل مورد نظر اشاره کرد و افزود: پس از تلاش‌های مأموران انتظامی و دعوت به آرامش این مرد ۴۳ ساله که از حالت روحی و روانی خوبی برخوردار نبود، از اقدام به خودکشی منصرف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لنگرود، این شهروند انگیزه خود از این کار را مشکلات شخصی اعلام کرده است.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد