Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن امکانیان با انتشار این عکس نوشت: 
در کنسرت علیرضا قربانى عزیز به همراه همکاران هنرمندم بهرنگ توفیقى ، محمدحسین مهدویان وسینامهراد عزیز#بهرنگ_توفیقى#علیرضا_قربانى#محمد_حسین_مهدویان#سینا_مهراد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کنسرت علی رضا قربانی بیژن امکانیان مهراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت‌های نوروزی طلیسچی تمدید شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنسرت نوروزی علیرضا طلیسچی در شب‌های سوم و هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳ در دو سالن نمایشگاه بین‌المللی و هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

قطعه «پاقدم» طلیسچی پس از گذشت چندماه از انتشار، همچنان محبوب و مورد توجه مخاطبان موسیقی است و با شروع سال جدید این قطعه در برنامه پرطرفدار «مهمانی» با اجرا و کارگردانی ایرج طهماسب توسط «شاباش» و «دی جی» به سبک خودشان بازخوانی شد.

طلیسچی در کنسرت نوروزی خود منتخبی از قطعات پرطرفدار و جدیدش را به اجرا درآورد و«زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف» و «سختگیر»، «به تو چه»، «پاقدم» و «بی پناهی» ازجمله قطعات اجرایی در این کنسرت‌ها بودند.

اجرای دو قطعه جدید «پاقدم» و «بی پناهی» همانند دیگر قطعات با همخوانی و استقبال مخاطبان همراه بود و بنا به درخواست‌ مکرر تماشاگران قطعه «پاقدم» مجددا اجرا شد. 

طلیسچی پیش از اجرای قطعه «بی پناهی» به مخاطبانش گفت: «قلب‌هایتان را آماده کنید و چشم‌هایتان را ببنید؛ میخواهم به دهه چهل و پنجاه موسیقی پاپ ببرمتان.»
 
اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می‌دادند.

کنسرت نوروزی علیرضا طلیسچی جمعه شب سوم فروردین ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و چهارشنبه شب هشتم فروردین ۱۴۰۳ در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» برگزار و این کنسرت برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳نیز تمدید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در کنسرت‌های نوروزی علیرضا طلیسچی چه گذشت؟
  • کنسرت‌های نوروزی طلیسچی تمدید شد
  • فرامرز اصلانی در ایران دفن می‌شود؟ وزیر ارشاد توضیح داد (فیلم)
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید / قدردانی از تمام اعضای گروه
  • (تصاویر) کنسرت نوروزی علیرضا قربانی
  • عکس/ آخرین کنسرت نوروزی علیرضا قربانی
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • اجرای بداهه مناجات ابوسعید ابوالخیر با پروردگار/علیرضا قربانی: امیدوارم لایق محبت‌های مردم ایران باشم