Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،غلامرضا تاجگردون پنجشنبه شب در آئین تجلیل از خبرنگاران گچساران با اشاره رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جمع نخبگان نظام جمهوری اسلامی  درباره حمایت از دولت اظهار داشت: تلاش برای انسجام ملی مهمترین وظیفه نخبگان است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی فشارهای خارجی چاره ای جز مقاومت  وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت و مجلس در اصل تلاش بر کاهش فشار بر مردم وفاق دارند اما در نحوه اجرای آن اختلاف نظر دارند.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت درباره برجام گفت: اروپا باید از عزت خود  در مقابل آمریکا دفاع کند.

تاجگردون در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سوال یک خبرنگار گفت: مسئولان با خدمتگذاری مدبرانه آثار ماندگاری برجا بگذارند تا رضایت مردم را کسب کنند. 

تاجگردون ابراز داشت: دولت تدبیر و امید در شهرستان های گچساران و باشت در بخش های کشاورزی،زیرساخت های راه،بهداشت و درمان، گاز،آب و سایر امکانات اولیه  خدمات خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات ناشی از تحریم ها و مشکلات خارجی است گفت: با وزارت نفت درباره انجام ۱۲ طرح در زمینه های نفت توافق شد که اجرای چهار پروژه اقتصادی به ارزش ۳.۵ میلیارد دلار برای شهرستان نفتخیز گچساران ابلاغ شد  اما به دلیل تحریم ها به مرحله اجرا نرسید.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره فرار مالیاتی پزشکان گفت: براساس مصوبه مجلس پزشکان موظف به نصب کارتخوان هستند.

تاجگردون افزود:با بررسی های انجام شده و به نقل از سازمان امور مالیاتی ۹۰درصد از پزشکان کارت خوان نصب کرده اند و نباید یک صنف را  به خاطر قانون شکنی عده ای زیر سوال برد. 

 در این نشست خبرنگاران نبود بیمه،مسکن و پایین بودن درآمد را به عنوان مشکلات فعالان رسانه عنوان کردند.

در پایان این  آیین از خبرنگاران شهرستان های گچساران و باشت با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر شد.

شهرستان های گچساران و باشت با حدود ۱۵۰ هزار نفر در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

۸۱۴۳/۶۱۱۰


 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قانون کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای کهگیلویه و بویراحمد نخبگان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل اصلی ماندگاری پزشکان و بیتوته بودن آن‌ها در مراکز خدمات جامع سلامت، وجود محل زیست مناسب پزشکان است و با احداث مکان‌های مناسب تمام تلاشمان را می‌کنیم تا راه ارائه خدمات سلامت باکیفیت بالاتر به مردم با حضور همیشگی پزشکان هموار شود.

وی تصریح کرد: پانسیون پزشکان دالکی در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت دالکی احداث خواهد شد.

فرهادی گفت: شهر دالکی با جمعیتی در حدود ۹ هزار نفر، به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان بوشهر به استان فارس، بار مراجعات به بخش درمانی مرکز خدمات جامع سلامت دالکی بالا است و باید توجه بیشتری به زیرساخت‌های درمانی در این شهر شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان دشتستان در خصوص پیگیری و ارتقا زیرساخت‌های بهداشتی این شهرستان خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که قدم‌هایی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم برداریم و با تکمیل زیرساخت‌ها، سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی درمانی مردم بیش‌ازپیش ارتقا می‌یابد.

کد خبر 6088250

دیگر خبرها

  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم