Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سلمان سامانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : بنا بر دستور رئیس جمهوری در خصوص حذف مهر از گذرنامه اتباع خارجی ، این موضوع توسط کارویژه مرز شورای امنیت کشور عملیاتی شد.

وی تاکید کرد: با بررسی و پیگیری های صورت گرفته و هماهنگی با پلیس مهاجرت و گذرنامه و سایر دستگاه‌های ذیصلاح، این امر در تمامی مرزهای مجاز زمینی، دریایی و هوایی کشور اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزیر کشور درباره گردش آزاد اطلاعات در دولت تدبیر و امید به ایرنا گفت :گردش آزاد اطلاعات یکی از حقوق شهروندی است و دولت و تدبیر و امید رعایت حقوق شهروندی را جزء اصول اولیه تشکیل دولت می داند.

سامانی افزود : در ابتدای آغاز به کار دولت ، آیین نامه قانون انتشار آزاد اطلاعات و دسترسی به اطلاعات که سالها معطل مانده بود در هیات وزیران تصویب شد و اکنون به صورت دوره ای و مستمر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارش عملکرد دستگاه ها در خصوص پاسخگویی به اطلاعاتی که شهروند از دستگاه های اجرایی درخواست کرده اند را به صورت عمومی منتشر می کند و رتبه بندی دستگاه ها را در اجرای این قانون به اطلاع مردم می رساند.

وی گفت : ما نیز به استانداری های سراسر کشور تاکید کرده ایم که اگر در رابطه با موضوعاتی که در قانون مشخص شده است شهروندان اطلاعاتی را درخواست داشته اند به صورت حتمی با رعایت زمان های مقرر قانونی این اطلاعات را در اختیار مردم قرار دهند.

به گزارش ایرنا، تیرماه امسال ، رئیس جمهوری به «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور دستور داد تا این وزارت از طریق نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، ترتیباتی اتخاذ کند که از درج مهر ورود و خروج به ایران در گذرنامه اتباع خارجی خودداری شود.

سخنگوی وزارت کشور به همراه عبدالرضا رحمانی فضلی به مدت دو روز به شهرکرد سفر کرده بود.

حضور در نشست شورای تامین ، نشست با امام جمعه شهرکرد ، نشست شورای اداری و اقتصاد مقاومتی ، نشست با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار و دیدار از مجتمع نساجی چادر مشکی از جمله برنامه های دو روز سفر وزیر به چهارمحال و بختیاری بود.

2097

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اسلامی ایران امام جمعه چهارمحال و بختیاری دستگاه های اجرایی نساجی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد

نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) با حضور رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی آغاز شد.

این خبر تکمیل می شود ...

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد