Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- احسان حدادی ملی‌پوش دوومیدانی گفت: طی صحبتی که با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک انجام دادیم‌ از آنها درخواست کردم آرامش همچنان تا المپیک توکیو برای من برقرار باشد. تاریخ انتشار: 10:00 - 18 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۴۵۷

احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: ۱۲ روز در اردوی چین حضور داشتیم البته قرار بود این اردو ۲۵ روزه باشد، اما به دلیل اینکه دیر در چین حضور پیدا کردم به همین دلیل تنها ۱۲ روز بود، هر چند که تمرینات پرفشاری را در آنجا زیر نظر مک ویلیکنز پیگیری کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایطم به شکلی است که اکنون در حال پیگیری تمرینات سخت هستم تا به آمادگی بیشتری برای حضور در مسابقات پیش‌رو دست یابم. قرار است تا پایان هفته جاری به فنلاند بروم تا ادامه تمریناتم را در فنلاند زیر نظر مک دنبال کنم و پس از پایان این اردو هم باید در فینال دایموند لیگ شرکت کنم.

وی در مورد حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در اردوی تمرینی‌اش گفت: حضور مسئولان ورزش کشور خیلی می‌تواند از لحاظ انگیزشی برای ورزشکاران مثمرثمر باشد. روز دوشنبه در حالی که به همراه حسین توکلی و ایگور مازگوف در حال تمرین کردن بودیم رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به همراه هیئت همراه لطف کردند به سر تمرین ما آمدند تا از وضعیت من مطلع شوند.

ملی‌پوش پرتاب دیسک تصریح کرد: طی صحبتی که انجام دادیم‌ از آنها درخواست کردم آرامش همچنان تا المپیک توکیو برای من برقرار باشد تا هیچ مشکلی از لحاظ بلیت و حواشی که سال گذشته از جهت برگزاری اردو برای من ایجاد شد، دیگر تکرار نشود. شرایط اگر مساعد باشد تمام تلاشم را می‌کنم یک نتیجه خوب کسب کنم.
حدادی در خصوص فینال دایموند لیگ گفت: رقابت در فینال دایموند لیگ خیلی سخت است، چون تمام پرتابگران رکورد‌های خوبی را در این مدت ثبت کرده‌اند، من هم تمام سعی‌ام بر این است یک نتیجه خوب کسب کنم. فکر نکنم کسی بتواند در این مسابقات بالاتر از ۷۰ متر پرتاب کند.

وی در مورد مسابقات قهرمانی جهان گفت: رقابت‌های قهرمانی جهان رقابت آسانی نیست و اگر این مسابقات راحت بود که در آن صورت اسمش مسابقات جهانی نبود و آن را باید رقابت‌های محلی می‌نامیدند. رکورد‌های رقیبانم طی ماه‌های گذشته خوب بود، اما اکنون چون مسابقات قهرمانی جهان دیر برگزار می‌شود و در کنار آن پرتابگران خیلی زود پرتاب‌های بالای ۷۰ متر انجام دادند، بدن‌های آنها اکنون افت کرده و دیگر خبری از پرتاب‌های ۷۰ متری نخواهد بود. در مسابقات جهانی دوحه پرتاب بین ۶۸ تا ۶۹ ورزشکار را صاحب مدال طلا خواهد کرد.

حدادی در مورد حمایت‌های مسئولان فدراسیون دوومیدانی گفت: خداراشکر تا الان برنامه‌های من پیش رفته هر چند که کم و کاستی‌هایی در خلال این برنامه‌ها وجود داشته است. اگر بخواهیم در مسابقات جهانی نتیجه بگیریم باید خیلی قوی‌تر از این ادامه دهیم. امکان دارد به دلیل سهل‌انگاری و یک اشتباه کوچک تمام زحمات یک ورزشکار در روز مسابقه از بین برود.

پرتابگر دیسک در مورد کمپ تمرینی که قرار بود افتتاح کند،اظهار داشت: فعلا به دلیل مسابقات قهرمانی جهان و المپیک که از اهمیت بالایی برخوردار است، دست نگه داشتم تا ان‌شاءالله پس از توکیو با قدرت کار‌های نهایی مربوط به افتتاح این کمپ تمرینی را انجام دهم.

حدادی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای حضور در لیگ امسال دوومیدانی دارد یا خیر، تصریح کرد: به دلیل مبالغ پایین قراردادها امسال صلاح نیست در مسابقات لیگ شرکت کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احسان حدادی پرتاب دیسک فدراسیون دوومیدانی مک ویلکینز وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز

آقای ژاوی حرف‌های 10 ماه قبل خودت در مورد مورینیو را فراموش کرده‌ای؟

طرفداری | ژاوی که چند ماه قبل گفته بود "بگذارید داورها کار خودشان را بکنند" یا از ژوزه مورینیو در مصاحبه‌ای انتقاد کرده بود و گفته بود "امیدوارم هرگز اینقدر تنزل پیدا نکنم"، حال خودش بیشترین انتقادات، توهین‌ها و به قول خودش تنزل را در زمان سرمربیگری‌اش در بارسلونا به داوران داشته است.

ژاوی دیگر نشانی از آن هافبک آرام و بدون حاشیه ندارد و به یک سرمربی عصبی و پرخاشگر تبدیل شده است. در جدیدترین مورد او در جریان این بازی مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل اعتراض به داور با کارت قرمز از کنار زمین اخراج شد. این سرمربی اسپانیایی برای سومین بار است که در فصل جاری با کارت قرمز داوران جریمه می شود. او در طول بیش از ۲۰ سال‌ دوران بازی خود و انجام بیش از ۱۰۰۰ بازی ملی و باشگاهی فقط ۲ بار اخراج شد که هیچ کدام از این موارد، کارت قرمز مستقیم نبود. (مقابل رئال مادرید و همچنین ویارئال).

بیشتر بخوانید: توهین شدید ژاوی به داور بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بفرما اخراجم کن حرام‌زاده! / عکس

لب‌خوانی شبکه تلویزیونی مووی استار از صحبت‌های ژاوی نشان می‌دهد که سرمربی بارسلونا در جریان این اتفاق، علاوه بر لگد زدن به دوربین کنار زمین، کواچ را با کلماتی توهین‌آمیز مورد خطاب قرار داد:

با من در نیوفت. لعنت به مادرت حرام‌زاده. بفرما اخراجم کن!

امیدوارم هرگز مثل مورینیو اینقدر تنزل نکنم!

پس از دیدار سویا و آاس رم در فینال لیگ اروپا که با پیروزی سویا در ضربات پنالتی به پایان رسید، ژوزه مورینیو، بازیکنان و هواداران رم به شدت از قضاوت آنتونی تیلور ناراضی بودند. سرمربی پرتغالی باشگاه رم بلافاصله پس از پایان بازی و در کنفرانس خبری به شدت از عملکرد آنتونی تیلور انتقاد کرد و سپس در پارکینگ ورزشگاه داور بازی را بی‌شرم خطاب کرد و او را مایۀ ننگ دانست.

در آن مقطع زمانی بسیاری از رفتار آقای خاص انتقاد کردند و صحبت‌ها و رفتارهای او را اشتباه قلمداد کردند. از جمله سرمربی بارسلونا، ژاوی هرناندز. ژاوی سرمربی بارسلونا 10 ماه قبل با انتقاد از رفتار و صحبت‌های مورینیو گفته بود:

هر کسی که فکر می‌کند در حق او ناعدالتی صورت گرفته می‌تواند هر طور که دوست دارد، رفتار کند. اما ما مربی‌ها باید رفتار خودمان را کنترل کنیم و الگویی در این زمینه باشیم. همانطور که می‌خواهیم که به ما توهین نکنند و با ما با احترام رفتار کنند، ما نیز باید با احترام رفتار کنیم. امیدوارم هرگز اینقدر تنزل نکنم که چنین رفتارهایی از من سر بزند.

بیشتر بخوانید: ژاوی درباره رفتار مورینیو پس از فینال لیگ اروپا: امیدوارم هرگز اینقدر تنزل نکنم

حال سوال بزرگ از سرمربی بارسلونا این است که چرا خودش نمی‌تواند رفتارش را در زمین کنترل کند تا از نظر روحی روانی به خود بارسلونا هم ضربه بزند و آرامش را از تیمش بگیرد؟ چرا او صحبت‌های خودش در مورد اینکه سرمربیان باید الگویی برای همه باشند را فراموش کرده است؟ آیا او حرف‌هایش در انتقاد به مورینیو که گفته بود امیدوارم هرگز اینقدر تنزل نکنم که چنین رفتارهایی از من سر بزند را به دست فراموشی سپرده است؟

ژاوی سرمربی جوانی است که نشان داده که می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن در دنیای مربیگری داشته باشد. این فصل به احتمال فراوان آخرین ماه‌های حضور او روی نیمکت بلوگراناست و او همانطور که گفته است در پایان فصل بارسا را ترک می‌کند. اما هواداران فوتبال انتظار دارند که همان ژاوی آرام و متین در دوران بازیگری‌اش را ببینند که در تمام طول دوران درخشش‌اش در مستطیل سبز تنها دو کارت قرمز گرفته بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است