Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکس سیویلی خبرنگار شبکه پرس تی‌وی در شهر رم ایتالیاست که از سال ۲۰۱۱ کار خود را به عنوان خبرنگار این شبکه، آغاز کرده است. او فارغ‌التحصیل رشته حقوق است و قبل از آن‌که در پرس تی‌وی شروع به فعالیت کند، حدود ۱۰ سال در شبکه تلویزیونی «اس‌بی‌اس» استرالیا فعالیت داشت. تجربه سیویلی به عنوان تهیه‌کننده برنامه‌های مختلف در شبکه «اس‌بی‌اس» و دانش او در حوزه‌های مختلف سبب شد تا گزارش های تحلیلی را نسبت به رویدادهای کشور ایتالیا برای مردم آن و همچنین مخاطبان جهانی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، این خبرنگار در پاسخ به اینکه چرا از میان شبکه‌های متعدد خبری انگلیسی‌زبان، پرس تی‌وی را انتخاب کرده است؟ بیان کرد: حدود یک سال اخبار و برخی از برنامه‌های این شبکه را دنبال می‌کردم. دیدگاه منحصربه‌فرد پرس تی‌وی در قبال تحولاتی که در اقصی نقاط جهان رخ می‌داد، توجه من را به خود جلب کرد. از آن‌جا که همواره دنبال کسب تجربیاتی هیجان‌انگیز در عرصه رسانه بودم، به کار در این شبکه ترغیب شدم و درخواست همکاری خود را ارسال کردم.

سیویلی که شرایط کار در پرس تی‌وی را مطابق با انتظارات خود می‌داند، در این راستا توضیح داد: در هشت سالی که از همکاری‌ام با پرس تی‌وی می‌گذرد، بارها پیشنهادهایی از سایر شبکه‌های خبری دنیا دریافت کردم که پاسخم به تمامی آنها، «نه» بود. معتقدم که انجام فعالیت موازی برای رسانه‌ای دیگر چیزی جز اختلال در کارهایم برای پرس تی‌وی به دنبال نخواهد داشت و از این‌ بابت، ترجیح دادم تا تمامی توجه‌ و تمرکزم را معطوف یک شبکه کنم.

او با بیان اینکه تلاش می‌کند تا مسائل و موضوعاتی را که در رسانه‌های بزرگ دنیا جایی ندارند، انتخاب کند، گفت: تا جایی که می دانم، این شیوه توسط دیگر خبرنگاران پرس تی‌وی نیز دنبال می‌شود؛ به همین دلیل آمریکا و هم‌پیمانانش نمی‌توانند این شیوه از کار رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی را تحمل کنند و دست به اقداماتی همچون محدودسازی و مسدودسازی راه‌های ارتباطی این شبکه با مردم جهان می زنند.

این خبرنگار افزود: زمانی که گوگل و فیس‌بوک، حساب‌های پرس تی‌وی را در شبکه‌های اجتماعی می‌بندند، نشان می‌دهد که این پلتفرم‌ها ابزارهای قدرت ژئوپلیتیک واشنگتن هستند و هر رسانه‌ و یا فردی که بخواهد در برابر آنها بایستد، محدود و مسدود خواهد شد.

سیویلی در پایان بیان کرد که «با وجود گزارش‌های متعصبانه‌ رسانه‌های جریان اصلی علیه ایران، بسیاری از مردم ایتالیا نگاهی مثبتی به ایران دارند. همچنین از موضع محکم ایران در برابر آمریکا پس از خروج یک جانبه ترامپ از برجام و تسلیم نشدن در برابر فشارهای این کشور، حمایت می‌کنند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبکه پرس تی وی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های غربی به دنبال پنهان کردن شکست اسرائیل هستند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  یک کارشناس نظامی پاکستانی با قدردانی و حمایت از عملیات حساب شده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بر علیه رژیم صهیونسیتی گفت: رسانه‌های اسرائیلی و سایر کشور‌های غربی به دنبال جلوگیری از توجهات جامعه جهانی نسبت به شکست مفتضحانه نظامی اسرائیل در مقابل حملات موشکی و پهپادی ایران هستند.
«ژنرال عبدالقیوم خان» کارشناس نظامی و سناتور سابق پاکستانی در یک برنامه تلویزیونی در شبکه «آج نیوز» با ارائه تحلیلی جامع از اهمیت استراتژیک عملیات «وعده صادق» گفت: ایران با پاسخ دادن به اقدامات تروریستی، قانون شکنی‌ها و جنایات اسرائیل که بسیار ضروری بود به جایگاه بین المللی خود تقویت بخشید.
وی افزود: عملیات ایران بر علیه اسرائیل بزرگترین عملیات پهپادی و موشکی در جهان است که طی آن برای اولین بار بطور قاطع و شجاعانه مستقیما از خاک یک کشور مسلمان به رژیم صهیونسیتی حمله شده است.
ژنرال عبدالقیوم تاکید کرد: رسانه‌های اسرائیلی و غربی سعی می‌کنند با کم‌نشان دادن تلفات و خسارات این عملیات، شکست نظامی اسرائیل در مقابل ایران به عنوان پرچمدار جبهه مقاومت در مقابل اتحاد کشور‌های قدرتمند غربی حامی این رژیم اشغالگر را بپوشانند.
وی از جامعه جهانی خواست تا با جلوگیری از ماجراجویی احمقانه اسرائیل که بدون شک با پاسخ سخت‌تر ایران مواجه خواهد شد، از گسترش تنش‌ها در منطقه جلوگیری کرده و همچنین برای توقف جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه به عنوان مهمترین عامل نا امنی و تهدید صلح جهانی تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • تخمین رسانه انگلیسی از تعداد موشک های ایران | پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • ادمین اکانت‌های فارسی زبان صهیونیست‌ها چه کسی است؟
  • هزینه دوره TTC در سال 1403 چقدر است؟
  • وزیر خارجه اسرائیل: تل‌آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است
  • نصرالهی: ایران به دنبال صلح و ثبات در منطقه است
  • رسانه‌های غربی به دنبال پنهان کردن شکست اسرائیل هستند