Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره فیلم تورنتو فیلم «رنگ بیرون از فضا» با بازی نیکلاس کیج و «پدرها» ساخته برایس دالاس هاوارد را به فیلم‌های حاضر در این دوره خود افزود.

با اعلام اسامی فیلم‌های حاضر در بخش جنبی «دیوانگی» آشکار شد اقتباس ریچارد استنلی از «رنگ بیرون فضا» با بازی نیکلاس کیج و اکشن کمدی ژاپنی ساخته تاکیشی مایکی با عنوان «اولین عشق» برای نخستین بار در این بخش دیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم علمی-تخیلی آخرالزمانی گالدر گازتلو-اوروتیا با عنوان «پلتفرم» هم در این بخش دیده خواهد شد. تریلر روانشناسانه رز گلس با عنوان «سَن ماد» نیز با بازی مورفید کلارک در همین بخش به نمایش درمی‌آید.

این بخش که بر سینمای مستقل تکیه دارد کارش را با نمایش «دنیای دیوانه» ساخته ایزاک نابوانا به پایان می برد.

جشنواره تورنتو در عین حال اسامی فیلم‌های حاضر در بخش مستند این دوره را هم اعلام کرد که فیلم «پدرها» ساخته بازیگری که کارگردان شد، یعنی برایس دالاس هاوارد که مستندی کمدی درباره پدرها است و از جمله پدر خودش ران هاوارد کارگردان نامدار را هم دربرمی‌گیرد، در این بخش نمایش داده می شود.

فیلمی با عنوان «و ما سبز می‌شویم» که لئوناردو دی کاپریو تهیه کننده آن و فیشر استیونس و ملکولم وینوایل کارگردان آن بوده‌اند نیز در این بخش نمایش داده می‌شود.

«آماده برای جنگ» ساخته اندرو رنزی درباره مهاجرانی که در ارتش آمریکا خدمت می‌کنند نیز در همین بخش دیده خواهد شد.

بخش مستند تورنتو کارش را با فیلمی از فیرز فایاد کارگردان نامزد اسکار با عنوان «غار» شروع می‌کند. «همشهری ک» ساخته آلکس گیبنی درباره میخاییل خودورکوفسکی سرمایه‌دار روسی که بعد به مخالف پوتین بدل شد نیز از فیلم‌های این بخش است.

بخش «اکتشاف» تورنتو نیز که به ارایه فیلم‌های کارگردان‌های ‌نوظهور جهانی می‌پردازد کارش را با فیلم «زنان ساده» ساخته چیارا مالتا شروع می‌کند. فیلم «غول» دیوید ری‌بوی نیز در همین بخش نمایش داده می‌شود.

یک فیلم ایرانی به کارگردانی مهناز محمدی با عنوان «مادر-پسر» نیز در این بخش به نمایش درمی‌آید.

چهل و چهارمین دوره جشنواره تورنتو از ۵ تا ۱۵ سپتامبر (۱۴ تا ۲۴ شهریور) برگزار می‌شود.   

۵۷۲۴۳ کد خبر 1287917

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جشنواره فیلم تورنتو سینمای جهان لئوناردو دی کاپریو کارگردانان سینمای ایران خبرنگار باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا فوتبال اروپا دونالد ترامپ گردشگری بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای جهان ایران و آمریکا باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه در خیال در قم

علیخان عبداللهی ،هنرمند مجسمه ساز در مورد نمایشگاه در خیال گفت: در این نمایشگاه، سی اثر از مجسمه‌های ساخته شده من به نمایش درآمده است.

وی درباره این مجسمه‌ها گفت: ماده اولیه مجسمه‌ها از ترکیب شانه تخم‌مرغ، آب و سریش به نام پاپه‌ماشه است که تبدیل به خمیر و از آن در ساخت مجسمه استفاده می‌شود.

عبداللهی ادامه داد: آثار از نقش‌های باستانی الهام گرفته شده و با استفاده از تجسم و خیال در ذهن، این آثار خلق شده است.

وی افزود: هر اثر با توجه به مقیاس و حجم آن بین ۵ تا ۱۵ روز طول می‌کشد تا ساخته شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه بیست و پنج سال مشغول این کار هست، ابراز کرد: تاکنون بیست نمایشگاه برگزار کرده و به صورت انفرادی و در گالری‌های خصوصی و دولتی در معرض نمایش علاقه‌مندان هنر قرار داده است.

وی گفت: این نمایشگاه از ۲۹ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در معرض دید مخاطبان هنر قرار گرفته است.

علیخان عبدالهی در پایان اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت بازدید میتوانند به بلوار بوعلی، میدان دستغیب، کتابسرای سرو، گالری سرو مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک
  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • فیلم‌های دوهفته کارگردانان کن اعلام شد