Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حسن کوماسی مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: کلیه صاحبان حرف و مشاغل خدمات درمانی به موجب بند (ی) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ از ابتدای فروردین ماه سال جاری مکلف به نصب، راه اندازی و استفاده از پایانه فروشگاهی هستند.   او با بیان اینکه برای ثبت مشخصات پایانه فروشگاهی یا کارتخوان نیازی به حضور مؤدی در ادارات امور مالیاتی نیست اظهار داشت: مؤدیان فوق الذکر برای ثبت اطلاعات کارتخوان‌های خود و ثبت درخواست تخصیص شماره شناسه پایانه فروشگاهی شان فقط از طریق درگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
tax.gov.ir اقدام کنند.   مدیرکل دستگاه مالیاتی استان آذربایجان غربی افزود: صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی در اولین ماه پس از اینکه شناسه پایانه فروشگاهی یا کارتخوان بانکی خود را از طریق پیامک دریافت کردند، می‌توانند نسبت به بهره برداری از آن نیز اقدام کنند.   این مقام مسئول گفت: برای ثبت نام در سامانه ثبت مشخصات صندوق فروش، مؤدی باید ثبت نام کد اقتصادی خود را تکمیل کرده و در وضعیت ۴۵ قرار گرفته باشد گفت: مشمولین فوق الذکر برای رفع ابهام و اشکالات خود با مرکز پاسخگویی ۱۵۲۶ تماس بگیرند.   انتهای پیام/م   پزشکان ۶ روز تا ثبت کارت‌خوان بانکی مهلت دارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مالیات اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز چهارشنبه در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علی خطیر و رضا درویش مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به همراه نمایندگان کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی، از حضار در این مراسم بودند.

پیش از این در بازار فرابورس، سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی شامل ۶ بانک و باشگاه استقلال نیز به کنسرسیوم پتروشیمی زیر نظر هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده‌اند.

یکی از نکات این مراسم حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس در بنر کار شده بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899018

دیگر خبرها

  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی