Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@07:19:25 GMT

همکاری عجیب قریبیان- حاتمی‌کیا از زبان آقای بازیگر

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۴۹۹۲

همکاری عجیب قریبیان- حاتمی‌کیا از زبان آقای بازیگر

در روز‌های اخیر اعلام نام «فرامرز قریبیان» به‌عنوان اولین بازیگر فیلم جدید ابراهیم حاتمی‌کیا سروصدای فراوانی ایجاد کرده و به‌عنوان یک انتخاب نامتعارف عکس‌العمل‌هایی را موجب شده است. حقیقتش؛ اگر قایل به این باشیم که در سینمای ایران انتخاب عوامل به‌خصوص بازیگران فیلم‌ها از قواعد نانوشته تبعیت می‌کند، آن‌وقت با صدای بلند می‌توان گفت که انتخاب قریبیان برای بازی در فیلم حاتمی‌کیا اتفاقی نیست که می‌شد تصور کرد؛ مثل انتخاب پیمان معادی برای بازی در فیلم محمدحسین مهدویان، یا حضور پرویز پرستویی در فیلم مسعودکیمیایی- که دیدیم نتیجه مثبتی هم به بار نیاورد و هر دو در این فیلم یکی از آثار ضعیف کارنامه‌شان را ارایه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرامرز قریبیان، اما نگاهی مثبت به همکاری‌اش با حاتمی‌کیا دارد. او دیروز در گفتگو با آوینی‌فیلم سیگنال‌های مثبتی درباره کار جدیدش فرستاد که برای کسانی که او و اخلاقش را می‌شناختند، عجیب بود.

در واقع قریبیان که تاکنون هیچگاه درباره فیلمی پیش از اتمام کار‌های آن فیلم اظهارنظر نکرده، چنان خروج حاتمی‌کیا را ستود که بسیاری این موضوع را به جذابیت مالی تهیه‌کننده و احتمال همکاری‌های بعدی قریبیان فیلمساز با تهیه‌کننده مربوط دانستند. او گفت: «وقتی فیلمنامه را خواندم، بسیار خوشم آمد و فکر می‌کنم این بهترین فیلمی باشد که بازی می‌کنم».

اما برای فرامرز قریبیان خروج حاتمی‌کیا چه فاکتور‌هایی داشت که باعث شد قریبیان پیه انتقادات را به تن مالیده باشد: «خود فیلمنامه برایم اصل بر هرچیز دیگری است و فیلمنامه خروج جای کار زیادی برای بازی دارد. مورد دوم این بود که نقش اول را به عهده خواهم داشت و مورد سوم هم خود حاتمی‌کیا بود».

قریبیان بعد از سال‌ها دوری از دنیای بازیگری امیدواری زیادی به فیلم خروج دارد: «شاید خروج بازگشت دوباره من به سینما باشد، چون وقفه‌ای ایجاد شد که خارج از اراده من بوده. در واقع فیلمنامه‌ها چیزی نبودند که قبول کنم، وگرنه پیشنهادات زیادی شاید حدود ١٤، ١٥ پیشنهاد به من شده که در بعضی از فیلم‌ها گزینه اول هم بودم».

اما آیا قریبیان بعد از بیگانه بیا، خاک، گوزن‌ها، غزل، تجارت، ردپای گرگ و رئیس قصد همکاری دیگری با رفیق قدیمی‌اش مسعود کیمیایی را ندارد؟ «رفاقت‌ها پابرجاست، ولی درباره نقش‌ها حرفی زده نشده».

منبع: روزنامه شهروند

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرامرز قریبیان ابراهیم حاتمی کیا بازیگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه تراکتور که قبل از همکاری با پاکو خمس در میانه‌ی راه فصل 02-1401 کارش در لیگ‌برتر را همراه با قربان بردیف پیش برده بود، دوباره تصمیم به انتخاب این سرمربی گرفته و قصد دارد این مربی ترکمن را انتخاب کند.

قربان بردیف که در نیم‌فصل نخست لیگ بیست و دوم هدایت تراکتور را برعهده داشت و این تیم را در میانه جدول قرار داده بود، با نظر محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه دوباره در آستانه بازگشت قرار دارد و احتمالا به زودی معارفه خواهد شد.

باشگاه تراکتور پس از پایان همکاری با قربان بردیف، مذاکرات خود را با یحیی گل‌محمدی و یکی، دو گزینه شاغل در لیگ برتر انجام داده بود، اما در نهایت به قربان بردیف رسیده و این سرمربی دوباره به تبریز برمی‌گردد.

تیم فوتبال تراکتور با کادر فنی موقت در دیدار روز جمعه مقابل نساجی مازندران حاضر خواهد شد، اما پس از این مسابقه قرار است قربان بردیف به‌عنوان سرمربی جدید سرخ پوشان تبریزی معرفی شود.

ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین، دو ستاره خارجی تراکتور که در گذشته شاگرد بردیف بودند هم نظر مثبتی روی این انتخاب داشتند و زنوزی نیز نظر مثبتی روی بازگشت این سرمربی داشته تا جانشین پاکو خمس مشخص شود.

بردیف در آذرماه سال گذشته و پس از نیم‌فصل همکاری با تراکتور تصمیم گرفت به روسیه برود و هدایت سوچی را برعهده بگیرد که البته حضورش روی نیمکت این تیم پس از پنج بازی به پایان رسید تا حالا دوباره در آستانه بازگشت به تراکتور باشد.

کد خبر 845242 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس
  • بلایی که بازیگر زن معروف در کودکی بر سر گربه‌ها آورد + ویدئو
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری عجیب؛ تغییر باورنکردنی این بازیگر را ببینید!
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • مرد نام‌آشنا دوباره سرمربی تراکتور می‌شود
  • سرمربی بعدی تراکتور را می‌شناسید
  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
  • ماجرای خروج ایران از «ایکوم» و «ایکوموس» چه بود؟
  • ماجرای خروج ایران از «ایکو» و «ایکوموس» چه بود؟
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!