Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبینا بخشی نژاد دانش آموز قزوینی مدال طلای رقابت های تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این دانش آموز که در رده سنی نونهالان از قزوین راهی چهارمین دوره مسابقات قهرمانی در تاشکند ازبکستان شده بود برای استان و کشور خود افتخار آفرین شد.

روز دوم از چهارمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان دنیا با کسب چهار مدال طلا و برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز تیم کشورمان پنج نماینده داشت که مبینا بخشی‌نژاد در وزنمنهای ۴۷ کیلوگرم پس  از یک‌ دور استراحت، صوفیا پوکوتیلو از اوکراین را با نتیجه ۶ بر ۳ از پیش‌رو برداشت و در ادامه برابر کریتیکا پانیاخام از تایلند نیز ۳۳ بر ۱۱  به پیروزی دست یافت و نیمه نهایی مقابل بث چریستی از انگلیس  ۳۴ بر۱۳ پیروز شد و به مبارزه پایانی راه یافت و در نهایت با برتری ۱۵ بر ۱۴ مقابل آندرا مندیولسو ازکلمبیا عنوان قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف تایلند تکواندو جهان دانش آموز مدال طلا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود

مهران برخورداری ملی پوش المپین استان در ترکیب تیم ملی تکواند کشور مان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام می‌شود.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

برخورداری پیش از این سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه را کسب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد