Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش خوشخو و امیررضا مافی در کنار بهروز افخمی مجری برنامه «نقد سینما» به تهیه کنندگی محمد تنکابنی امشب  فیلم سینمایی «قصر شیرین» را نقد خواهند کرد.

سعید مستغاثی و امیر قادری  در بخش پرونده هفته، درباره مینی‌سریال «چرنوبیل» گفت و گو می‌کنند .این برنامه امشب ساعت ۲۲ به صورت زنده از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه محصول مرکز تلویزیون حوزه هنری است.

انتهای پیام/

«چرنوبیل» و «قصر شیرین» در نقد سینما بررسی می شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: تحقق شعار سال را دنبال می‌کنیم

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: بعد از تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، جلسه کارشناسی در حوزه برنامه‌ریزی صدا و سیما تشکیل شد و شورای معاونان به‌طور مفصل برای راه‌های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بحث و بررسی کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص برنامه‌های این سازمان برای تحقق شعار سال بیان کرد: بعد از تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، جلسه کارشناسی در حوزه برنامه‌ریزی صدا و سیما تشکیل شد و شورای معاونان به‌طور مفصل برای راه‌های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بحث و بررسی کردند.

وی افزود: مقرر شد مصادیق مشارکت مردم در افزایش تولید معیّن شود و قوانین و اسناد بر زمین مانده که تحقق شعار سال منوط به اجرای آن است، در دستورکار فوری قرار بگیرد. هم‌چنین نحوه تولیدات رسانه ملی با کمک و مشارکت مردم تا قبل از پایان هفته دوم فروردین توسط مسئولان و کارشناسان این سازمان بررسی خواهد شد. براساس سند تحول رسانه ملی، امسال و در ایام تعطیلات نوروزی دو تنوع قابل توجه شامل تنوع در تولیدات برنامه‌ها اعم از برنامه‌های سرگرمی و نوروزی و حضور میهمانان در برنامه‌ها داشتیم.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: به‌همین دلیل براساس بازخوردهای اولیه، امسال افزایش بیش از 8 درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانۀ سپنتا را به موزۀ سینمای اصفهان تبدیل کنید
  • جبلی: تحقق شعار سال را دنبال می‌کنیم
  • طعم شیرین افطار برای روزه اولی‌ها
  • بازدید رایگان از موزه ملی تا ساعت ۲۲ امشب/اجرای برنامه های متعدد
  • برنامه تعطیلی سینما‌ها در شب‌های قدر
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر
  • مسابقه «کتاب شیرین» برگزار می‌شود؛ ساعت دقیق پخش مسابقه «کتاب شیرین»؟
  • اجرای ۲۵۰ هزار متر مکعب آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر
  • پیک بارش باران در سطح خراسان رضوی از امشب آغاز می شود
  • اجرای ۱۴۵ هزار متر مکعب آب‌شیرین‌کن جدید در استان بوشهر