Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش مهرجویی این روزها با تکمیل فیلمنامه «لامینور» در حال انتخاب عوامل و بازیگران فیلم تازه اش است.

تاکنون از میان عوامل پشت صحنه حضور بهرام بدخشانی به عنوان مدیر فیلمبرداری قطعی شده است تا این سومین مدیریت فیلمبرداری او در فیلمی از داریوش مهرجویی رقم بخورد. در کارنامه بدخشانی مدیریت فیلمبرداری فیلم های مختلفی همچون «دایره»، «بمانی»، «دوئل»، «تقاطع»، «من، ترانه ۱۵ سال دارم»، «پارتی»، «هیوا»، «راه آبی ابریشم» به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی بر اساس فیلمنامه ای مشترک از وحیده محمدی فر و داریوش مهرجویی به تهیه کنندگی رضا درمیشیان تولید می شود.

کد خبر 4688509 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: داریوش مهرجویی فیلم سینمایی پیش تولید رضا درمیشیان تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر برنامه تلویزیونی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان فیلم کوتاه حسین آهی موسیقی نواحی کنسرت موسیقی موسیقی کلاسیک جشنواره نمایش های آیینی و سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل محیط زیستی، دلیل ۲۵ درصد مرگ و میر‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، وحید جعفری افزود: یکی از معظلات امروز جامعه تولید و دفع غیر بهداشتی پسماندهاست و با توجه به اینکه در زندگی روزمره مصرف زیادی داریم متاسفانه سرانه تولید زباله در کشور بالاست.

وی ادامه داد: افراد جامعه کمتر به مباحثی مانند استفاده مجدد و بازیافت و دفع غیربهداشتی پسماند‌ها فکر می‌کنند و یا پسماند‌ها در طبیعت رها می‌شود که موجب آلودگی محیط زیست می‌شود.

جعفری تصریح کرد: یکی از معظلات امروز جامعه استفاده بیش از حد پلاستیک در فروشگاه‌ها و نانوایی‌ها و سوپری‌ها و.. است و همه ما بدون فکر کردن به عواقب و مضرات آن از پلاستیک استفاده می‌کنیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر بحث میکروپلاستیک‌ها موضوع داغی در حوزه سلامت است و به دلیل اینکه وارد چرخه زندگی ما می‌شوند بر سلامت تاثیر گذاشته و باید بیشتر مواظبت و دقت کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز هم با اشاره به اینکه همه ما باید رفتار مسئولانه نسبت به محیط زیست اطرافمان داشته باشیم، گفت: سعی کنیم کمتر زباله تولید کنیم و در مصرف کمتر پلاستیک دقت داشته باشیم.

دکتر مختاری بیان داشت: در خرید میوه حتی الامکان به جای پلاستیک از سبد و در خرید نان به جای پلاستیک از کیسه‌های پارچه‌ای استفاده کنیم تا از از آلودگی نان جلوگیری و همچنین در مصرف پلاستیک صرفه جویی شود.

وی ادامه داد: در هنگام مراجعه به طبیعت، کیسه زباله همراه داشته باشیم و نسبت به جمع آوری زباله در طبیعت اقدام کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • قابهایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!
  • افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
  • دشواری کار با جانی دپ از زبان فیلمساز فرانسوی
  • عوامل محیط زیستی، دلیل ۲۵ درصد مرگ و میر‌ها