Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:52:26 GMT

رکوردگیری تیم‌ملی وزنه‌برداری در غیاب ستاره‌ها

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۶۶۶۶

رکوردگیری تیم‌ملی وزنه‌برداری در غیاب ستاره‌ها

در شرایطی رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات جهانی انجام شد که چهره‌های مطرح این رشته در این محل حاضر نبودند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی وزنه برداری ایران این روزها در سکوت و آرامش اردوی خود را برای حضور در مسابقات جهانی 2019 به میزبانی شهر نور برپا کرده است. در جریان این اردو، ملی پوشان زیر نظر کادرفنی روز گذشته در رکوردگیری شرکت کردند تا این اتفاق معیار مهمی برای انتخاب نفرات نهایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنوز میزان رکوردهای وزنه برداران اعلام نشده و مشخص نیست چه نفراتی از سوی کادرفنی برای حضور در مسابقات جهانی تایلند انتخاب می شوند؛ اما نکته مهم و کلیدی غیبت ستاره های وزنه برداری ایران در این رکوردگیری بود.


سهراب مرادی که به خاطر مصدومیت مسابقات جهانی را از دست داده، این روزها در آلمان به سر می برد و مشغول درمان مصدومیت کتف و کمر خود است.


کیانوش رستمی بازهم مثل گذشته به صورت انفرادی تمرین می کند و تقریبا کسی از میزان رکوردها و وضعیت تمرینی او باخبر نیست!


علی هاشمی که طلای مسابقات جهانی را در کارنامه اش دارد نیز این روزها در اردوی تیم ملی حاضر نیست. این وزنه بردار به دلیل آنچه مصدومیت عنوان شده در شهر خودش تمرین می کند و بعد از اردوی شمال به جمع سایر نفرات اضافه خواهد شد.


و از همه عجیب تر وزنه نزدن سعید علی حسینی، وزنه بردار دسته فوق سنگین در رکوردگیری بود. این وزنه بردار که مدال نقره جهانی 2017 و بازی های آسیایی 2018 را در کارنامه دارد، به بهانه مصدومیت با وجود حضور در اردوی نور در رکوردگیری حاضر نشده و باید دید چه تصمیمی در قبال او اتخاذ می شود!


جدا از سهراب مرادی که قطعا به مسابقات جهانی 2019 نخواهد رسید، گویا کیانوش رستمی و علی هاشمی بدون رکوردگیری حضورشان در تایلند قطعی شده و کادرفنی برای انتخاب 8 نفر دیگر با یک چالش روبروست. شاید مهمترین چالش هم درباره سعید علی حسینی خواهد بود که در مسابقات قهرمانی آسیا هم شرایط مطلوبی نداشت و حالا در رکوردگیری هم شرکت نکرده است.

 

وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، خانم‌ها احمدی، تلخابی و ابراهیمی به عنوان بازیکن و خانم یوسف زاده به عنوان مربی جهت حضور در مسابقات آسیایی پایوهوت به اردوی تیم منتخب کشور دعوت شدند.

خانم‌ها کوثر احمدی، معصومه تلخابی و مارینا ابراهیمی با قهرمانی در مسابقات کشوری جواز حضور در اردو تیم ملی را اخذ کرده بودند.

مسابقات آسیایی پایوهوت تابستان به میزبانی کشور عراق برگزار می‌گردد.

اردوی شناسایی افراد اصلی تیم منتخب پایوهوت ۲۳ تا ۲۶ فروردین در استان گیلان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد