Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@13:24:12 GMT

غفلت از نگاه انقلابی راه مفسدان را هموار می کند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۷۶۲۸

غفلت از نگاه انقلابی راه مفسدان را هموار می کند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه های این هفته نماز  جمعه لواسانات اظهار داشت: با اقدامات عدالتخواهانه ای که در این منطقه انجام شد، اکنون لواسان را به عنوان پایگاه انقلاب اسلامی در مبارزه با فساد می شناسند.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور باید ریشه ای حل شودف گفت: نظام اقتصادی و خصوصی سازی باید اصلاح شود و عدالتخواهان نباید هر روز درگیر دادگاه های متعدد باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواسانی بیان کرد: اگر قانون مشکل دارد باید اصلاح شود و اگر رویه نقص دارد باید مجریان اصلاح شوند.

وی اذعان داشت: زمان حضور جوانان در عرصه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی فرا رسیده و این خدمت باید به فرهنگ عمومی و جریان اجتماعی تبدیل شود.

خطیب جمعه لواسانات با اشاره به فعالیت جوانان در فناوری هسته ای و جنگ تحمیلی گفت: هر کجا به جوانان اعتماد کردیم موفق شدیم؛ گرچه گمنام هستند اما خدمات ارزنده ای ارائه می دهند.

وی خطاب به جوانان نیز توصیه کرد: شناخت امام راحل از تکالیف مهم شما جوانان است، باید کلام ایشان و رهبر معظم انقلاب را بشناسید.

حجت الاسلام لواسانی اظهار داشت: در مسیر انقلاب ناامیدی و خستگی معنا ندارد؛ انقلاب اسلامی ما پس از ۱۵ سال پیروز شد و شاه را از مملکت بیرون کردیم اما شرط موفقیت توکل به خدا و تقوا است؛ جوانان مطمئن باشند که رحمت الهی بی انتهاست.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شد است.
تهرام/۹۸۹۷/۶۰۰۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف انقلاب خصوصی سازی رهبر معظم انقلاب فناوری هسته ای قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهاجم هنری از گونه‌های جنگ نرم دشمن

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در نشست با شماری از هنرمندان برگزیده هنر انقلاب استان بوشهر، افزود: در زمان حاضر جهان استکبار به دنبال مدیریت جنگ نرم است و یکی از گونه‌های جنگ نرم تهاجم هنری است که آن‌ها با تولید یک محصول هنری جنایت خود را توجیه و صحیح جلوه می‌دهند.

وی گفت: در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، با یک برنامه کارشناسانه رسانه‌ای و هنری به‌دنبال مظلوم نشان دادن ظلم خود هستند پس حوزه هنر به عنوان یکی از امور راهبردی و استراتژیک محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: تشکیل جبهه هنر و رسانه انقلابی در محور مقاومت و جهان یک هنر است که موجب جلوگیری از اسارت هنری می‌شود و در این زمینه تولیدات خوبی داشته‌ایم، اما باید بیشتر کار شود.

وی با بیان این‌که در استان بوشهر از دیرباز هنر نقش تاثیرگذاری در حوزه‌های مختلف داشته است، اضافه کرد: فضا و جغرافیای استان و نظام روان شناختی مردم بر هنر استوار بوده، اما دارای یک سامانه دانشی مدیریتی نبوده که بتواند به هنر کمک کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری اظهار کرد: برای فعالیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در عرصه هنر باید حمایت تسهیلاتی شوند و در عرصه کار‌های انقلابی، نهاد‌های انقلابی باید از هنرمندان حمایت کنند و از سویی بازاریابی و بازارسازی محصولات هنری نیز انجام گیرد تا تحولاتی ایجاد شود.

وی گفت: در زمان حاضر وارد مرحله جدیدی از تحولات در جامعه جهانی شده‌ایم پس کار‌های هنری تنها نباید محدود به جغرافیای استان و ایران باشد بلکه از افق استان و ایران می‌توان به تحولات جهانی نگاه کرد و با کار‌های هنری عرصه مختلفی را پیش روی جهان باز کرد.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: باید تاریخ هنر بوشهر را نشان داده و سامانه جامع اقتصاد را ایجاد کنیم، زیرا نیاز به تحول در این عرصه است و باید با تلاش و تدبیر این مسیر را پیش ببریم.

وی توصیه کرد: قبل از ورود کار هنری به صحنه ابتدا نقد و بررسی آن انجام شود تا کار هنری باکیفیت‌تری عرضه شود.

رئیس حوزه هنری بوشهر هم با بیان این‌که مراسم هفته هنر انقلاب امسال با مشارکت ۲۷ دستگاه اجرایی برگزار شد، یادآور شد: فعالیت دبیرخانه این مراسم از اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده بود و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال و ۲۰ برنامه شاخص هم برگزار شد.

عبدالله شاهینی اظهار کرد: هنر انقلاب، هنر متصل به حقیقت است که با اهداف افق تمدنی انقلاب مساله را مطرح می‌کند و تلاش ما نیز برای انتخاب آثار با همین رویکرد بوده است.

وی بیان کرد: در حوزه هنری به دنبال شکل‌گیری هویت جمعی هستیم که از آن به عنوان هسته‌های هنری یاد می‌کنیم.

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: در هفته هنر انقلاب سرآمدان هنر انقلاب در هفت رشته اصلی معرفی شدند که در این آئین اکبر ابراهیمی آهنگساز و مدیر دفتر موسیقی صداو‌سیمای مرکز بوشهر چهره برتر هنر انقلاب شد.

شاهینی همچنین از ضبط یک سریال تلویزیونی بومی محلی به نام «گیربکس» در استان بوشهر خبر داد و افزود: این مهم پارسال پس از ۱۴ سال به همت صداوسیمای مرکز بوشهر محقق شد که قابل تحسین است.

در این نشست هنرمندان از مشکلات و چالش‌های پیش روی خود گفتند و خواستار حمایت بیشتر برای عرضه آثار فاخرتر شدند.

در پایان این نشست از تعدادی هنرمندان تقدیر شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • پاسخ فرهنگ انقلابی به نیازهای امروزی
  • نباید در حوزه فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی دچار غفلت شویم
  • سپاه دژ مستحکم برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در چه موضوعاتی بود؟
  • عکس متفاوت از رهبر انقلاب در شیراز
  • عکس متفاوت از رهبری در شیراز را ببینید
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی
  • تهاجم هنری از گونه‌های جنگ نرم دشمن