Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ساعت ۱۲ و ۳۸ دقیقه گزارشی مبنی‌بر برخورد یک سواری پراید و سمند در آزادراه کاشان- قم، محدوده شرکت شیر پاستوریزه، دریافت شد که پنج دستگاه آمبولانس اورژانس به همراه یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر در محل حادثه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ریاحی افزود: نیروهای امدادی پس از بررسی صحنه و اقدام‌های درمانی، ۱۲ نفر از آسیب‌دیدگان حادثه را که جزو سرنشینان خودروی سمند و از اتباع کشور افغانستان بودند، به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.

او بیان کرد: یکی از سرنشینان خودروی سمند که خانم بود، به علت شدت آسیب ‌های وارده در محل حادثه جان خود را از دست داد و شرایط نیمی از آسیب‌دیدگان اعزامی به بیمارستان هم نامساعد گزارش شده است.

رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: چهار سرنشین خودروی پراید که به صورت جزئی آسیب دیده بودند، سرپایی در محل مورد رسیدگی قرار گرفتند.

او با ابراز نگرانی از افزایش حادثه‌های رانندگی به ویژه در ماه‌های گذشته در این محور اظهار داشت: علت حادثه امروز از سوی عوامل انتظامی در دست بررسی است.

آزادراه کاشان- قم که با طول ۱۰۰ کیلومتر یکی از پر رفت‌وآمدترین محورهای استان اصفهان محسوب می‌شود، بخشی از آزادراه ۴۶۵ کیلومتری هفت است که از تهران آغاز شده و با عبور از استان قم، در اصفهان پایان می یابد.

افزون‌بر ۳۰۰ نفر از ابتدای سال‌جاری تا کنون در جریان حادثه‌های رانندگی در محورهای منتهی به شهرستان کاشان آسیب دیدند.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

 

انتهای پیام/پ

حادثه رانندگی در محور کاشان- قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: دیروز در مسیر جاده ای خواف، خودور سمند حامل سوخت قاچاق واژگون شد و آتش گرفت، راننده خودرو نیز جان باخت.

سرهنگ حسین میش مست افزود: هشت فقره تصادف جرحی با ۱۲ مصدوم و ۱۳ فقره تصادف خسارتی نیز دیروز در جاده های استان خراسان رضوی رخ داد.

وی بیان کرد: هم اینک به دلیل انجام عملیات راهسازی، ترافیک در مسیر مشهد به چناران نیمه سنگین است.

میش مست ادامه داد: ترافیک در سایر جاده های استان خراسان رضوی روان است و در هیچ مسیری بارندگی گزارش نشده است.

دیگر خبرها

  • دو خودروی ایسوزو و کامیون در جاده بجنورد به آشخانه برخورد کردند
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • فیلم| گلایه شدید مردم از وضعیت آزاد راه قم - کاشان
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت