Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ریاحی در گفت و گو با مهر، اظهار داشت: در ساعت ۱۲:۳۸ ظهر امروز تصادفی بین دو دستگاه سمند و پراید در محور اتوبان کاشان - قم رخ داد که عوامل اورژانس کاشان بلافاصله پس از دریافت خبر به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد این حادثه در نزدیکی کارخانه شیر پاستوریزه این شهرستان رخ داده است.

وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه خبر داد و افزود: پس از بررسی صحنه و اقدامات درمانی اولیه، ۱۲ مصدوم خودرو سمند که حامل اتباع افغانستانی بودند به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند و خودرو پراید نیز که چهار سرنشین داشت به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس کاشان با بیان اینکه یک خانم سرنشین خودرو سمند در دم جان خود را از دست داد، گفت: بر اساس گزارشات رسیده حال نیمی از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است و علت این حادثه نیز از سوی عوامل نیروی انتظامی در دست بررسی است.

وی ضمن ابراز نگرانی از افزایش حوادث جاده ای در کاشان گفت: لازم است رانندگان با در نظر گرفتن نکات ایمنی در هنگام رانندگی ضمن حفظ جان خود و سرنشینان خودرو ایمنی و سلامت سفر را به سایر رانندگان در جاده ها هدیه دهند.

        

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور نی ریز جاده قطرویه، اول گردنه چاه سبز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر بر اثر شدت جراحات قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر هم مصدوم شدند.

مرادیان تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای سلامت نی ریز انتقال داده شدند.

او اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه