Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان 2019، از روز چهارشنبه – 16 مردادماه با حضور 550 تکواندوکار از 64 کشور در سالن «کاخ ورزش جهانی» تاشکند آغاز و فردا (شنبه – 19 مردادماه) به پایان می‌رسد.

ستایش قهرمانی که توانست عنوان نایب قهرمانی این رویداد را کسب نماید؛ پس از یک‌دور استراحت ابتدا برابر «آروژان تیلئوژانوا» از قزاقستان 6 بر یک به برتری رسید، در ادامه رو در روی «هیو ریم هونگ» از کره‌جنوبی قرار گرفت و موفق شد نتیجه را 13 بر 9 به نفع خود به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در سومین دیدار «نئوس والبوئنا» نماینده اسپانیا را 20 بر 14 از پیش‌رو برداشت و راهی فینال شد.

هوگوپوش وزن 59- کیلوگرم ایران در این مرحله نتیجه را برابر «اوا لی» آمریکایی 14 بر 13 واگذار کرد و مدال نقره را به نام خود ثبت کرد.

هدایت تیم دختران برعهده اعظم درستی به عنوان سرمربی و محبوبه محمدنژاد و شهره خلج‌زاده به عنوان مربی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تکواندو قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی از دقیقه ۵۲ و به جای «تامی آبراهام» وارد زمین زمین شد و ۴ دقیقه بعد توانست تنها گل تیمش در این بازی را وارد دروازه بولونیا کند.

سایت «ilromanista» ایتالیا صحبت‌های پس از بازی آزمون را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی رم اظهار داشت: ما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز بازی روانه زمین شده بودیم اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

او در پاسخ به این سوال که از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: همه ما موظف هستیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و برای موفقیت تیم بازی کنیم. گلزنی وظیفه من است و وظیفه‌ام را در این بازی انجام دادم.

کد خبر 6086064

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم