Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر شهید سیدناظر موسوی از شهدای لشکر فاطمیون ظهر امروز در حرم مطهر رضوی تشییع شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز بعد از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در حرم مطهر رضوی، نمازگزاران و مردم شهیدپرور مشهد پیکر شهید سیدناظر موسوی را تشییع کردند.

بعد از قرائت نماز بر پیکر این شهید والامقام، پیکر شهید از رواق امام خمینی (ره) تا صحن آزادی حرم مطهر رضوی با حضور نمازگزاران، خانواده شهدا و جمعی از مسؤولان تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید سیدناظر موسوی ساکن محله مهاجرنشین گلشهر مشهد بود که هشتم مرداد ماه سال جاری، در حین پاکسازی مناطق آزاد شده بوکمال در سوریه، بر اثر انفجار مین به شهادت رسید.

پیکر این شهید لشکر فاطمیون پس از تشییع و طواف در حرم حضرت رضا (ع) و اقامه نماز در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم مدافعان حرم شهدا مشهد حرم رضوی آستان قدس جنگ سوریه بحران سوریه شهدای افغانستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حاجیه خانم رخسار امینی مادر دو شهید والامقام: مرتضی و احمد و همسر شهید عباس سلطانی به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر مرحومه امینی فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح در باغ رضوان ارومیه تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
همچنین مراسم بزرگداشت وی فردا یکشنبه از ساعت ۱۵ الی ۳۰/۱۶ در مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام واقع در خیابان محراب برگزار خواهد شد.
شهید احمد فیروزی سال ۵۹ در منطقه عملیاتی آبادان به شهادت رسیده و شهید مرتضی سلطانی فرزند دیگرش در سال ۶۶ در منطقه عملیاتی شلمچه به مقام شهادت نائل آمده است.
همسر مرحومه شهید عباس سلطانی هم در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی سرو به شهادت رسیده است.

دیگر خبرها

  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود!+عکس
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تکریم و قدردانی از خانواده شهدای فاطمیون + فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان