Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه امروز، باتبریک هفدهم مردادماه به عنوان روز خبرنگار بررعایت اصل بی طرفی خبرنگاران دراین حرفه تاکیدکرد. امام جمعه مهاباد: خبرنگاران چشم بینای جامعه باشند

وی افزود: خبرنگاران باید زبان وقلمشان به نفع مردم به حرکت درآید وعاملی برای دفاع یک جانبه از گروه یا فرد خاصی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مهاباد در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به اینکه شهرستان مهاباد برای چندمین سال پیاپی رتبه اول استان را درپرداخت زکات دارد گفت: پرداخت زکات باعث کاهش بسیاری از جرائم مالی در جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: پرداخت به‌موقع زکات و دستگیری از فقرا و نیازمندان جامعه علاوه بر برکات دنیوی و اخروی برای فرد، موجب فراوانی نعمت‌های الهی به جامعه نیز می‌شود.

دکتر عبدالسلام امامی درآستانه عید سعید قربان فرارسیدن این جشن بزرگ اسلامی را تبریک گفت و از کسانی که قصد ذبح قربانی رادارند خواست این عمل را با رعایت اصول شرعی و نظارت اکیپ‌های شبکه دامپزشکی انجام دهند.

ماموستا امامی با اشاره به اینکه روز عرفه فرصتی مجدد برای طلب آمرزش از گناهان بوده که باید گرامی داشته شود تصریح کرد: روز عرفه و برگزاری مناسک حج در صحرای عرفه این اجتماع بزرگ اسلامی نشانه یکدلی، وحدت و اخلاص مسلمین است.

انتهای پیام/ه

خطبه های نماز جمعه در مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه و ارتش، بازوان اقتدار کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولیّ‌فقیه در استان مرکزی گفت: سپاه و ارتش در جنگ تحمیلی کنار یکدیگر توانستند مقتدرانه از کشور دفاع کنند و امروز نیز قدرت این نیرو‌ها به دنیا اثبات شده است و امنیت کشور را حفظ می کنند.

امام جمعه اراک در خطبه‌های سیاسی عبادی امروز نماز جمعه اراک به خوی استکباری آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آمریکا شب گذشته با وجود ۱۲ رای مثبت برای به رسمیت شناختن فلسطین مستقل، از حق وتو استفاده و با آن مخالفت کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: مردم باید حرمت جامعه، موازین الهی، قوانین و خدمت گذاران را رعایت کنند و نباید حرمت‌شکنی در جامعه رخ دهد.

او با اشاره به سالروز زمین‌گیر شدن نیرو‌های آمریکایی در طبس با طوفان شن، گفت: خداوند پشتیبان حق و مظلوم است و هیچ ظلمی پابرجا نمی‌ماند.

در ادامه نیز ظرفیت‌های بسیار فوق‌العاده‌ استان را برشمرد و مسئولان را این گونه مورد خطاب قرار داد: یکی از ظرفیت هایی که وجود دارد و باید به درستی از آن استفاده شود، منابع آبی است و برای آبیاری بخش کشاورزی باید از سیستم‌های جدید بهره گرفته شود تا هدر رفتن آب به حداقل میزان ممکن کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • امام جمعه یزد: دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند
  • سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور
  • ترویج بی‌حجابی مقدمه تحقق اهداف دشمن در کشور است
  • نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند
  • سپاه و ارتش، بازوان اقتدار کشور
  •  عملیات وعده صادق یک واکنش حداقلی به دشمن صهیونیستی بود
  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد