Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@11:45:43 GMT

تصادف جاده‌ای ۲کشته و ۶مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۸۸۷۰

تصادف جاده‌ای ۲کشته و ۶مصدوم برجای گذاشت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، در یکی از این حوادث که  در نزدیکی روستای ساری قشلاق  در جاده پارس آباد - اردبیل بین ۲ خودروی پژو ۴۰۵ و پژو روا روی داد یک نفر جان باخته و چهار نفر مصدوم شدند. 

بر اساس اعلام مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل  اتوبوس آمبولانس و  آمبولانس‌های  مرکز فوریت های بران ،سربند با اعزام به محل حادثه چهار مصدوم حادثه را به بیمارستان انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پنجشنبه نیز در جریان سانحه رانندگی در جاده جعفر آباد به بیله‌سوار مغان که بر  اثر برخورد خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه اتوبوس حامل اتباع جمهوری آذربایجان بوقوع پیوست یک نفر جان باخته و ۲ نفر دیگر مصدوم و روانه بیمارستان شدند .

جاده های شمالی استان اردبیل یکی از پرحادثه ترین راه های ارتباطی استان میباشند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جاده پژو پژو حوادث و فوریت های پزشکی اتوبوس بیمارستان جاده خودرو اتوبوس بیمارستان استان اردبیل بیمارستان تصادف تصادف جاده ای مصدوم سانحه رانندگی تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، " سید حسین طباطبایی " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این اتوبوس از ایرانشهر عازم اصفهان بود افزود: این حادثه ساعت ۴:۰۸ دقیقه بامداد امروز در ۴۰ کیلومتری شهر مهریز در حوالی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اتفاق افتاد و ۱۴ مصدوم به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) این شهرستان منتقل و یک مصدوم دیگر نیز در محل حادثه سرپایی درمان شد.

وی ادامه داد: این دومین حادثه اتوبوس مسافربری در سال‌جاری در استان است و حادثه قبلی بامداد ۲۹ فروردین ماه با واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر بندرعباس به تهران در کمربندی مهریز که منجر به مصدوم شدن ۱۳ سرنشین آن شد رخ داد.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه امروز توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت