Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@06:06:11 GMT

سرمربی سابق طارمی در لوشامپیونا

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۸۸۷۲

سرمربی سابق طارمی در لوشامپیونا

ژورکوف سرمربی فرانسوی به عنوان سرمربی جدید تیم نانت فرانسه انتخاب شد.

کریستین ژورکوف سرمربی فرانسوی فصل قبل تیم الغرافه به عنوان سرمربی تیم نانت انتخاب شد تا در این فصل لوشامپیونا فرانسه حضور داشته باشد.
این سرمربی که فصل قبل با الغرافه نتوانست درخشش خاصی در لیگ قطر و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد، سابقه مربی گری در تیم های الاتحاد، لورینت، رن و تیم ملی الجزایر را در کارنامه دارد و در مجموع از 40 درصد بازی هایی که به عنوان سرمربی حضور داشته با برد تیم های تحت هدایت وی به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است تیم نانت در هفته اول رقابت ها باید به مصاف لیل برود./ ورزش سه

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان سابق WWE: شاید هرگز نتوانم دوباره کشتی بگیرم

آخرین حضور بیگ ایی، در رینگ کشتی کچ به چند روز قبل از رسلمنیا 38 برمی‌گردد. این عضو نیودی به دنبال مصدومیتی که در اسمکدان به آن دچار شد، بیشتر از 2 سال از میادین به دور مانده است.

طرفداری | قهرمان سابق جهان WWE، به دنبال اجرای یک سوپلکس از سوی ریج هالند در بیرون رینگ از ناحیه مهره‌های C1 و C6 دچار ترک خوردگی شد. بیگ ایی به تازگی به روز رسانی جدیدی از آخرین وضعیت سلامتی خود ارائه داد و مدعی شد که همچنان شرایط گردن او تغییری نکرده و بنابراین هنوز بعد از 2 سال اجازه شرکت در مسابقات را به دست نیاورده است. اگرچه بیگ ایی تاکید کرد که مهمترین مسئله این است که از سلامت و روحیه خوبی برخوردار است، اما پس از اینکه هواداران اعضای نیودی را در مراسم هال آو فیم هفته گذشته در کنار یکدیگر دیدند، امید داشتند که این صحنه را روزی در تلویزیون WWE نیز دوباره به تماشا بنشینند.

بیگ ایی با وجود مصدومیتی که داشت، بخشی از برنامه رسلمنیا بود

بیگ ایی با وجود مصدومیتی که دارد، همچنان به عنوان عضوی فعال برای کمپانی WWE به شمار می‌رود و در بسیاری از مراسم‌ها به عنوان میزبان یا مهمان از او استفاده می‌شود. این قهرمان سابق WWE در هفته رسلمنیا امسال نیز علاوه بر حضور در کیک آف، میزبانی مراسم اسلمی آواردز را نیز عهده دار بود. 

بیگ ایی به همراه هم‌تیمی‌های خود در نیودی همچنین با شرکت در مراسم هال آو فیم، سخنرانی معارفه تاندربولت پترسون به تالار مشاهیر WWE را نیز بر عهده داشتند. به نظر می‌رسد بیگ ایی با وجود مصدومیتی که دارد، همچنان از جایگاهی خاص در کمپانی برخوردار است و دو طرف از همکاری با یکدیگر رضایت دارند.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • مدافع سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، عضو کادرفنی آرسنال می‌شود
  • فرهاد چیذری مربی سابق پرسپولیس درگذشت
  • قهرمان سابق WWE: شاید هرگز نتوانم دوباره کشتی بگیرم
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو
  • قهرمان سابق کاراته قم سرمربی تیم ملی امید شد
  • پاسخ منفی سرمربی سابق یونایتد به پیشنهاد جذاب