Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی خالدی سخنگوى سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو سمند و پراید در حوالی شرکت شیر پاستوریزه در آزادراه قم کاشان، بلافاصله کارشناسان این مرکز با پنج دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:پس از بررسی صحنه و اقدامات درمانی اولیه، ۱۲ مصدوم خودرو سمند که حامل اتباع افغانستانی بودند،  به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند و چهار سرنشین خودرو پراید که بصورت جزئی صدمه دیده بودند در محل درمان شدند.

بیشتر بخوانید: تصادف پژو ۴۰۵ با پژو پارس در فارس با یک فوتی و ۷ مصدوم

خالدی بیان کرد: در این حادثه متاسفانه یک خانم سرنشین خودرو سمند در صحنه حادثه جان خود را از دست داده بود و حال نیمی از مصدومان اعزامی نامساعد گزارش شده است.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: گرچه علت این حادثه از سوی عوامل انتظامی در دست بررسی است، ولی تعدد حوادث ترافیکی در ماههای اخیر در این محدوده، بسیار نگران کننده است.

انتهای پیام/

جزئیات حادثه تصادف رانندگی در آزادراه قم-کاشان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات

تین نیوز

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد رخ به رخ دو سواری سمند در محور قاین دو فوتی و پنج مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ رضایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز ظهر در کیلومتر یک جاده کمربندی قاین بر اثر برخورد ۲ سواری سمند، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

وی افزود: ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی اذعان داشت: طبق مشاهده مأموران یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی و لغزندگی به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی