Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان فوتبال عربستان بعد از اولین باخت سرمربی سابق پرسپولیس در قامت مربی جدید الاهلی به شدت از او انتقاد کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس هفته گذشته در اولین بازی رسمی خود با هدایت الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال دیگر تیم سعودی رفت و در نهایت این بازی را با نتیجه ۴ بر ۲ واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باخت سرمربی سابق سرخ پوشان انتقاد‌های زیادی را علیه او دربرداشت. در این راستا عبدالعزیر المریسل، کارشناس فوتبال سعودی با انتقاد از برانکو گفت: حضور برانکو هیچ فایده‌ای برای الاهلی ندارد. الهلال در زمان ضعف یا قدرتش همیشه گربه سیاه او بوده است.

عبدالکریم الحمد دیگر کارشناس فوتبال عربستان نیز به مصاحبه بعد از بازی برانکو انتقاد کرد و گفت: اظهارات سرمربی الاهلی بعد از بازی با الهلال که همه اشتباهات و تقصیرات را به گردن داور مسابقه انداخت خبر خوبی برای الاهلی نیست. او تمام مسئولیت شکست را به سوی داور بازی متوجه کرد و این توجیه خوبی نیست. می‌خواهم بدانم برانکو در ادامه شکست‌های الاهلی در لیگ را به گردن چه کسی می‌اندازد؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: برانکو ایوانکویچ تابناک ورزشی الاهلی عربستان ایران ایرتور محمود صارمی سروش رفیعی دیوان محاسبات کراسنویارسک آزادراه تهران شمال روز خبرنگار ینس استولتنبرگ حوزه های انتخابیه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که سعید عزت‌اللهی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف تیم رده ششمی النصر خواهد رفت.

سعید عزت‌اللهی که چهار شب قبل در مسابقه سوپر شیلد بین قهرمانان لیگ‌های امارات و قطر به میدان رفت و پیروزی دو بر یک و قهرمانی را همراه با تیمش تجربه کرد، امشب هم در جمع نفرات اصلی شباب الاهلی مقابل النصر قرار گرفته است.

هافبک ایرانی شباب الاهلی که در دور برگشت لیگ برتر امارات پنج بازی و در جام ریاست جمهوری این کشور یک بازی انجام داده، امشب هم بین 11 نفر اصلی تیمش برابر النصر دیده می‌شود.

تیم فوتبال شباب الاهلی در حال حاضر 37 امتیازی و تیم دوم جدول لیگ برتر امارات است که دو بازی کمتر نسبت به الوصل صدرنشین انجام داده و اختلاف 14 امتیازی دارد.

دیگر خبرها

  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان