Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@09:32:01 GMT

مردی که مادر زنش را کُشت، خود را تسلیم کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۹۲۸۵

مردی که مادر زنش را کُشت، خود را تسلیم کرد

به گزارش اقتصادآنلاین بنابه اعلام پایگاه پلیس، سرهنگ "محمد عقیل سلگی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در تشریح این خبر گفت: در حدود ساعت16 روز 19 تیر ماه گذشته، در پی قتل شهروند شازندی با ضربات چاقو در یکی از روستاهای این شهرستان، تیمی زبده از کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان بررسی های تخصصی را برای شناسایی و دستگیر فرد قاتل آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در تحقیقات مقدماتی فرد قاتل که داماد مقتول و دارای اختلافات خانوادگی قبلی با او بود، شناسایی و مشخص شد که این فرد بلافاصله پس از ارتکاب قتل متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس و پوشش امنیتی مناسب در سطح شهرستان ، ‌قاتل که با محدود شدن عرصه، هیچ راهی برای خارج شدن از محدوده جغرافیایی این شهرستان نداشت، به ناچار پس از مدتی متواری بودن، خود را به پلیس این شهرستان معرفی کرد.

سرهنگ سلگی افزود: فرد قاتل با تکمیل تحقیقات پلیس برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان شهروند پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر قتل پوشش شناسایی و دستگیر شهروند قاتل مادر زن اختلافات خانوادگی پلیس اگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در سلسله

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد بوستان افروز امروز جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی به منزل و مغازه احدی از شهروندان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات انتظامی کمتر از ۲۴ ساعت عامل تیراندازی را شناسایی که پس از هماهنگی قضائی، طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سلسله، گفت: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه را اختلاف حساب عنوان کرده است.

سرهنگ بوستان افروز، ضمن هشدار به هنجارشکنان و افراد مخل امنیت و آسایش مردم، تصریح کرد: متهم همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6064662

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در سلسله
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • دستگیری قاتل فراری در کوهدشت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در کوهدشت
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد