Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@06:12:28 GMT

اولین تمرین سروش رفیعی در مشهد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۹۴۴۴

اولین تمرین سروش رفیعی در مشهد+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

سروش رفیعی هافبک سابق تیم پرسپولیس که چندی پیش از سوی گابریل کالدرون از این تیم کنار گذاشته شد، روز گذشته با امضای قراردادی به تیم شهرخودروی مشهد پیوست و امروز هم برای اولین بار در تمرین تیم یحیی گل محمدی حاضر شد.

منبع: خبرآنلاین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سروش رفیعی تیم فوتبال شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند

فیلم نیوز نوشت: سروش صحت پس از ساخت سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» دومین سریال خود در شبکه نمایش خانگی را جلوی دوربین می‌برد.

سروش صحت پس از تولید فصل سوم «لیسانسه‌ها» از تلویزیون فاصله گرفت و فعالیتش را به عنوان کارگردان در شبکه خانگی و سینما ادامه داد.

او در مقام کارگردان سال 1399 سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» را جلوی دوربین برد. سریالی که سال 1402 به شکل مشترک از طریق دو پلتفرم نماوا و فیلیمو پخش شد. این سریال مورد توجه مخاطبان به خصوص قشری که به شکل جدی‌تر سینما و سریال را رصد می‌کنند ، قرار گرفت.

صحت بعد از فراغت از ساخت این سریال، دومین فیلم سینمایی‌اش با نام «صبحانه با زرافه‌ها» را کارگردانی کرد. این کمدی خاص در جشنواره چهل و دوم به نمایش درآمد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت اما داوران به شکل عجیبی آن را در تمامی رشته‌ها نادیده گرفتند. سرنوشت اکران عمومی این فیلم به دلایلی هنوز ‌مشخص نیست.

صحت در سال جدید تصمیم دارد بازهم به دنیای سریال سازی بازگردد و اثر جدید خود را در این عرصه تولید کند. این سریال برای شبکه خانگی تولید می‌شود و هنوز هیچ خبری از آن رسانه‌ای نشده است. طبق گفته سیاوش چراغی‌پور که قرار است نقشی در این سریال داشته باشد ، سروش صحت پروژه جدیدش را وارد مرحله پیش تولید کرده و در حال انتخاب بازیگران است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سروش صحت: آدم پر اشتباهی هستم / می خواهم بخشش را ترویج بدهم خاطره بامزه سروش صحت از تست بازیگری برای مدیری (فیلم) احتمال جدایی سروش صحت و همسرش (+عکس)

دیگر خبرها

  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • عکس زیرخاکی از دو پرسپولیسی که آسمانی شدند + عکس
  • دختر سروش رفیعی مهمان تمرین پرسپولیس شد (+عکس)
  • دختر سروش رفیعی، میهمان ویژه تمرین پرسپولیس؛ روزمو ساختی بابا! + عکس
  • این دختر مهمان ویژه تمرین پرسپولیس بود |‌ تصاویر
  • (عکس) شیطنت‌های دختر سروش رفیعی در تمرین پرسپولیس
  • سروش رفیعی: چه مهمونی، روزمو ساختی!
  • منتخبان اولین جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی معرفی شدند
  • اولین تمرین ملی پوشان رویینگ قبل از آغاز مسابقات کسب سهمیه