Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به تاریخ چهل‌ساله انقلاب اسلامی و اتفاقاتی که در این سال‌ها در ابعاد مختلف نظامی اعم از هوایی، زمینی، دریایی و اطلاعاتی در زمینه مواجهاتی که بین کشورمان و دشمنان رخ داده است، بنگریم، به خوبی و وضوح به این نکته واقف می‌شویم که نظام جمهوری اسلامی در تمامی این ابعاد با رشد و پیشرفتی فوق‌العاده روبرو بوده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیج فارس یکی از عرصه‌های همیشگی محل تنازع بین دشمنان و کشورمان بوده است که البته امروز قدرت اول در این منطقه جمهوری اسلامی است؛ ایرانِ امروز به برکت خون شهدا در اوج اقتدار در این منطقه قرار دارد و هم‌اکنون امنیت تنگه هرمز و خلیج فارس بر عهده نیروهای دلاور نظامی کشورمان است و حاکمان کشورهایی نظیر امارات و عربستان خیلی کوچکتر از آن هستند که بخواهند در این خصوص عرض اندامی بکنند.

در ادامه موشن‌گرافیکی با این عنوان که " ‌طرح شکست خورده امارات و عربستان برای خنثی کردن نفوذ ایران در تنگه هرمز چه بود؟ " را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خلیج فارس تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری ظهر پنجشنبه در جمع ائمه جماعت استان قم در سالن همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رژیم اشغالگر قدس خطری جدی نه تنها برای امت اسلام بلکه برای تمام بشریت است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: اسراییل غده سرطانی است و ریشه صهیونیست نیز قبل از یهودیت در مسیحیت بوده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز دولتمردان آمریکایی و برخی کشورهای اروپایی به صهیونیسم مسیحی، باور و اعتقاد دارند و حمایتی که امروز از سوی آنان از رژیم اشغالگر قدس صورت می گیرد ناشی از همین امر است.

ذالنوری بیان کرد: دولت های غربی نه به دلیل نفوذ یهودیان، بلکه به دلیل نگاه اعتقادی آنان به صهیونیسم مسیحی، از اسراییل حمایت همه جانبه ای دارند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط قبل از عملیات طوفان الاقصی گفت: قبل از این عملیات کشورهای به ظاهر اسلامی منطقه، برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس با هم دیگر رقابت داشتند.

وی ادامه داد: با عملیات طوفان الاقصی هیمنه اسراییل شکسته شد و جنایات های بی شمار این رژیم منحوس موجب شد تا روند عادی سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم اشغالگر قدس متوقف شود و این امر از جمله دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی بود.

ذالنوری ابراز کرد: معامله قرن از توطئه های آمریکا و غرب و ترامپ در منطقه بود که این حربه نیز به واسطه طوفان الاقصی به شکست انجامید و با اجرا شدن معامله قرن نه تنها فلسطین، بلکه بلاد اسلامی نیز در خطر قرار می گرفتند.

نماینده قم در خانه ملت گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، جبهه مقاومت و تفکر مبارزه با رژیم اشغالگر قدس در منطقه تقویت شده و مردم کشورهای دیگر نیز نسبت به ماهیت و جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام تنفر و برائت می کنند.

وی عنوان کرد: امروز شاهدیم که مقاومت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس مقتدرانه ایستاده است و قدرت و توان نظامی اسراییل و عدم اتحاد در بین کشورهای اسلامی در این امر خللی وارد نکرده است.

کد خبر 6088615

دیگر خبرها

  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • رکوردهای حمله ایران به اسرائیل + موشن گرافیک