Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط کوهستانی جاده ها، عرض کم جاده ها، نبود خط کشی ، نبود علائم راهنمایی و هشدار دهنده، مناسب نبودن جاده ها در کنار سایر بخش ها موجب شده هاست تا برخی جاده های کهگیلویه و بویراحمد به جاده های مرگ معروف شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ه نقل از  چهارفصل؛ نبود علائم راهنمایی و رانندگی و هشدار دهنده در برخی جاده های کهگیلویه و بویراحمد باعث شده تا بسیاری از مسافران و رانندگانی که در سطح این جاده ها تردد می کنند در تصادفات مختلف جان خود را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرایط کوهستانی و عرض کم جاده ها، نبود خط کشی، نبود علائم راهنمایی و هشدار دهنده، مناسب نبودن جاده ها در کنار سایر بخش ها موجب شده است تا برخی جاده های کهگیلویه و بویراحمد به جاده های مرگ معروف شوند.

 

مهمترین و البته حادثه خیز ترین محور در استان را می توان جاده یاسوج اصفهان نام برد که سالیانه دراز جان بسیاری را می گیرد با این وجود در چند سال اخیر طرح دوبانده سازی آن در حال اجرا  است .

 

 

وضعیت جاده‌های درون شهر و برون شهری استان بنا بر تجربه همگانی به گونه ایست که نقاط حادثه خیز همچنین عدم وجود استانداردهای لازم در آن‌ها، مشهود است. و البته آمار و ارقامی هم اعلام می‌شود که تایید کننده این وضعیت است.

 

یکی از مشکلات جاده یاسوج اصفهان را می توان به نبود علائم راهنمایی و رانندگی بر روی پل های این محور دانست.

 

 

عبور رودخانه بشار در برخی نقاط از این محور احداث پل را الزامی کرده، اما متاسفانه شاهد آن هستیم که این پل ها بخصوص پل تازه تاسیس دو راهی جاده یاسوج اصفهان و جاده یاسوج دهدشت هیچ گونه علائم راهنمایی و رانندگی نداشته که این موضوع می تواند حوادث ناگواری را به همراه داشته باشد.

 

با توجه به ترانزیتی بودن این جاده و ترافیک بالای آن، ایمن سازی این مسیر از مهمترین مسائلی باید باشد که مورد توجه مسئولان راهداری قرار گیرد.

 

البته چندی پیش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای از یمن سازی این مسیر در آینده نزدیک خبر داده بود.

 

با توجه به تصاویر زیر می توان دریافت که نبود علائم راهنمایی و رانندگی بخصوص در شب می تواند باعث برخورد خودرو با دیواره پل شود و جان هم وطنان را بخطر بیندازد.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

 صفری گفت : برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر سه جاده صوفیان به تبریز منجر به فوت یک نفر جان و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد.

وی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه ۲ تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفیدکمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

صفری ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر تبریز پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان محبوس شده در خودرو یک نفر از مصدومان را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

 وی گفت: مصدومان دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • هوش مصنوعی پشت فرمان صنعت خودرو می‌ نشیند!
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت