Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:53:21 GMT

قهرمان جهانی که دروازه بان سوم رئال است!

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۹۹۶۵

قهرمان جهانی که دروازه بان سوم رئال است!

شرایط در رئال مادرید برای آندری لونین، سنگربان جوان رئال مادرید مناسب نیست.

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل تابستان و در تاریخ در 15 ژوئن بود آندری لونین به همراه تیم ملی اوکراین قهرمان جهان در رده زیر 20 ساله ها شد و به نظر می رسید در این شرایط درها به روی وی باز شده و آندری لونین دروازه بان دوم رئال مادرید خواهد شد، اما هنوز هم شرایط برای وی در اسپانیا اسفناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در آن زمان باور بر این بود که کیلور ناواس رئال مادرید را ترک خواهد کرد اما هنوز هیچ باشگاهی برای خرید او وارد عمل نشده و آندری لونین در این شرایط شانسی برای بازی کردن در فصل جاری ندارد.

 

رئال مادرید امیدوار بود که قبل از تمام شدن پنجره نقل و انتقالات کیلور ناواس را بفروشند و فصل را با لونین و تیبو کورتوا شروع کنند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده و در این شرایط به نظر می رسد بهتر است آندری لونین رئال مادرید را ترک کند، زیرا در صورت ماندن دروازه بان سوم این تیم خواهد شد.

رئال مادرید آندری لونین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید آندری لونین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس

روسونری برای تقویت خط هافبک خود به سراغ سبایوس می رود.

طرفداری | میلان نیز به جمع علاقه مندان به جذب دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید اضافه شد.

به گزارش AS، میلان که در سال 2022 نیز به جذب دنی سبایوس علاقه مند بود، دوباره قصد اقدام برای به خدمت گرفتن این هافبک را دارد. رابطه بین میلان و رئال مادرید بسیار خوب است و در سال های اخیر نقل و انتقال های متعددی بین این دو باشگاه رخ داده است. مشکل بزرگ این است که میلان به دنبال تکرار فرمول خرید براهیم دیاز است. بدین ترتیب میلان به جذب قرضی دنی سبایوس با بند خرید فکر می کند و رئال مادرید مخالف این فرمول است زیرا قصد دارد از فروش هافبک اسپانیایی درآمدی کسب کند. در حال حاضر ارزش دنی سبایوس در ترنسفرمارکت 8 میلیون یورو است اما رئال مادرید امیدوار است بتواند با فروش او 10 میلیون یورو کسب کند.

دنی سبایوس با توجه به نیمکت نشینی های متعدد در فصل جاری، با وجود تمدید قرارداد در سال گذشته، از جدایی از رئال مادرید استقبال می کند. دنی سبایوس در فصل گذشته بازیکنی کلیدی در نیم فصل دوم بود و 1939 دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد اما در فصل جاری فقط 502 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است. گفتنی است علاوه بر میلان، اتلتیکو مادرید نیز به جذب دنی سبایوس علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • نقش‌ اول جنجال ال‌کلاسیکو: توپ از خط رد نشد!‏
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم