Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: درحال حاضر مشکلی درخصوص وام مسکن برای جوانان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی در این زمینه تأمین مسکن ارزان است، گفت: با افزایش مبالغ وام‌ها برای جوانان آن‌ها تنها زیربار قرض و پرداخت اقساط وام می‌روند و از یک جوان، بدهکار بانکی ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ساماندهی امور جوانان افزود: مشکل فراهم شدن مسکن ارزان وام نیست، چرا که به وجود آمدن شرایط خرید مسکن ارزان مسئله اصلی است.

وی با بیان اینکه زمین رایگان، مصالح دولتی و حذف عوارض ساخت و ساز می‌تواند به تولید یک مسکن ارزان کمک می‌کند، تصریح کرد: مردم کشور‌های توسعه یافته از خانه‌های کوچک زندگی خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: خیرین ازدواج از هیچ معافیتی برخوردار نیستند/ تصمیم ۱۴ استان برای تشکیل مجمع کشوری

وی با بیان اینکه تغییر سبک زندگی در مسکن مثل متراژ پایین‌تر و سکونت می‌تواند در بهبود شرایط برای جوانان تأثیر گذار باشد، ادامه داد: متاسفانه الگو این سبک در کشور بر هم ریخته است و متراژ‌ها بالا و تجملات افزایش یافته است.

انتهای پیام/

زمین رایگان و حذف عوارض ساخت و ساز به تولید مسکن ارزان کمک می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج و طلاق جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک جدید در حاشیه شهر بوشهر ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهرهر، احمد محمدی زاده دوشنبه‌شب در آئین آغاز عملیات اجرایی ۳۵۰۰ واحد مسکونی در بوشهر که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران انجام شد اظهار داشت: استان بوشهر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشگام است و اقدامات ارزشمندی در شهرستان‌های مختلف استان انجام شده است.

وی افزود: شهر بوشهر با وجود محدودیت زمین، در سایه ظرفیت‌های جدید اضافه شده، در اجرای طرح‌های مسکن، رشد محسوسی داشته است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در بوشهر با وجود کمبود زمین، اقدامات خوبی صورت گرفت و علاوه بر منطقه نیایش، در جوار محله‌های تنگک، نسبت به توسعه شهر بوشهر اقدام شد تا پاسخگوی رشد تساعدی جمعیت شهر بوشهر باشد.

وی با اشاره به افزایش جمعیت از ساخت شهرک جدید در حاشیه مرکز شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: با توجه به کمبود زمین مسکونی در مرکز استان، ساخت شهرک جدید در بوشهر در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: امروز عملیات اجرایی احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان سازمان انرژی اتمی آغاز شد که با حمایت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، شاهد تسریع در عملیات اجرایی طرح خواهیم بود.

وی گفت: امروز با وجود همه تلاش‌های دشمنان و بویژه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی برای ارائه جلوه ناکارآمدی از انقلاب اسلامی ایران، پیشرفت‌های روزافزون و چشمگیری در کشور در حال انجام است.

کد خبر 6085901

دیگر خبرها

  • شهرک جدید در حاشیه شهر بوشهر ایجاد می‌شود
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • وعده صادق تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند
  • نمایندگی اداره راه و شهرسازی بردسکن تاسیس شد
  • شاکری در گفت و گو با قدس: مشکل زمین دولتی حل شد وقت آن است که بانک‌ها به تکلیف خود در پرداخت تسهیلات عمل کنند
  • شاکری در گفت و گو با قدس: مشکل زمین دولتی حل شد وقت ان است که بانک‌ها به تکلیف خود در پرداخت تسهیلات عمل کنند
  • واگذاری ۱۰۱ قطعه زمین به جوانان متأهل در عسلویه
  • حدیث روز | راهکاری برای انجام کارهای سخت