Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی گالاتاسارای برای فیورنتینا بهترین آرزوها را در فصل جدید دارد.

طرفداری - به دلیل بازی دوستانه بین فیورنتینا و گالاتاسارای، فاتح تریم در ایتالیا حضور دارد. وی در فصل 2000-2001 هدایت فیورنتینا را به عهده داشت و در آستانه بازی مقابل ویولا به توتو مرکاتو گفت:

بازگشت به فلورانس همیشه مرا احساساتی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار فیورنتینا و هواداران ویولا ما کارهای بزرگی انجام دادیم و فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم. همیشه خاطرات فوق العاده ای از این شهر دارم. 

فاتح تریم ماه آینده 66 ساله می شود. او پس از حضور روی نیمکت فیورنتینا بین جولای 2000 تا فوریه 2001، یک دوره کوتاه از جولای تا نوامبر 2001 در میلان مربیگری کرد که تنها 13 بازی طول کشید. در زمان مربیگری تریم در فیورنتینا، انریکو کیه زا طی 22 بازی، 16 گل به ثمر رساند اما فردا فدریکو کیه زا در ترکیب ویولا خواهد بود:

فدریکو بازیکن بسیار قدرتمندی است. بارها بازی او را از تلویزیون و یک بار هم از نزدیک در استادیو فرانکی دیده ام. فدریکو بازیکنی است که واقعا دوست دارم اما من همچنان پدرش را ترجیح می دهم! اینجا این امید وجود دارد که پسر بتواند بهتر از پدرش باشد. 

فیورنتینا با مالکیت جدید روکو کومیسو دوره جدیدی را پس از 17 سال مالکیت برادران دلا واله آغاز کرده است:

من هنوز روکو کومیسو را نمی شناسم اما برادران دلا واله را می شناختم. برای فیورنتینا در این فصل بهترین آرزوها را دارم زیرا این باشگاه همیشه در قلب من است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر آخرین تیم‌هایی که برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده‌اند

سمپدوریا، لاکرونیا و لسترسیتی اکنون از سطح اول لیگ کشورشان دور هستند.

بایرلورکوزن با ژابی آلونسو به سلطه طولانی مدت بایرن مونیخ بر بوندسلیگا خاتمه داد و اولین قهرمانی تاریخ خود در لیگ آلمان را جشن گرفت. لورکوزن که ۵ بار نایب قهرمان بوندسلیگا شده است، هرگز طعم شیرین قهرمانی در این رقابت ها را نچشیده بود. لورکوزن جدیدترین تیمی است که در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی موفق به کسب قهرمانی شده است.

سمپدوریا ۱۹۹۰/۹۱؛ آخرین تیمی که برای اولین بار فاتح سری آ شد دپورتیوو لاکرونیا ۱۹۹۹/۲۰۰۰؛ آخرین تیمی که برای اولین بار فاتح لالیگا شد مون پولیه ۲۰۱۰/۱۱؛ آخرین تیمی که برای اولین بار فاتح لوشامپیونه شد لسترسیتی ۲۰۱۵/۱۶؛ آخرین تیمی که برای اولین بار فاتح لیگ برتر شد بایرلورکوزن ۲۰۲۳/۲۴؛ آخرین تیمی که برای اولین بار فاتح بوندسلیگا شد

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • برند هولتسنباین، قهرمان جام جهانی 1974 درگذشت
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • مروری بر آخرین تیم‌هایی که برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده‌اند
  • تخفیف ۲میلیاردی یک خودروی آمریکایی
  • نخستین خودروی برقی جهان با باتری حالت جامد
  • تخفیف ۲میلیاردی یک خودروی آمریکایی/ عکس
  • میلان را به رئال، بارسا و سه پیشنهاد دیگر ترجیح دادم
  • گل نیکولاس ویولا به اینتر (اینتر 2-2 کالیاری)
  • بایرلورکوزن ۵ - ۰ وردربرمن/ شاگردان آلونسو فاتح بوندس لیگا شدند + فیلم